منصوری نسخه‌ی پیکاپ G63 را معرفی کرد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ منصوری از نسخه‌ی پیکاپ مرسدس AMG G63 رونمایی کرد. در ساخت این خودرو با طراح مد آلمانی فیلیپ پلین نیز همکاری شده است.
تبلیغات

منصوری باز هم با یک خودروی لوکس دیگر به میدان آماده است. این تیونر آلمانی که به خاطر تیونینگ خودروهای لوکس بسیار مشهور شده، حالا یکی از مدل‌های سال پیش خود را تیونینگ کرده است. اگر به یاد داشته باشید سال پیش منصوری یک مرسدس AMG G63 را با همکاری طراح مد مشهور آلمانی فیلیپ پلین رونمایی کرد. این شرکت نام آن خودرو را Star Trooper گذاشته بود و توانست نظر بسیاری از خودرو نویسان را به خود جلب کند. 

Mansory Star Trooper Pickup Edition

حالا با گذشت یک سال از آن مدل منصوری نسخه‌ی دیگری از این اس یو وی محبوب را تولید کرده است. این خودرو Star Trooper Pickup نام دارد و نسخه‌ی وانت همان G63 لوکس سال پیش محسوب می‌شود. البته تیونر برخی برخی به‌روزرسانی‌ها را نیز روی این خودرو پیدا کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به پوشش استتاری خاکستری رنگ، رینگ‌های ۲۴ اینچی آلیاژی جدید، چراغ‌های LED قرمز رنگ و قطعات الیاف کربنی اشاره کرد. 

Mansory Star Trooper Pickup Edition

درون کابین این خودرو شاهد همان طراحی و امکانات مدل ۵ در هستیم. بخش‌های مهم کابین شامل تریم مخصوص روی چرم تودوزی، دوخت قرمز رنگ و نشان مخصوص روی پشت سری‌ها هستند. اصلی‌ترین تغییر کابین خودرو نیز جایگزین شدن صندلی‌های عقبی با جای بار است که این G63 را تبدیل به خودرویی دو نفره کرده است. 

Mansory Star Trooper Pickup Edition

منصوری در وب‌سایت خود به جزییات فنی این خودرو اشاره چندانی نکرده است اما پیش‌بینی می‌شود که این مدل از همان قوای فنی مدل سال پیش برخوردار باشد. منصوری با نصب کردن سیستم اگزوز اسپرت، واحد کنترل الکترونیکی جدید موتور  و چند تغییر دیگر توانسته بود قدرت پیشرانه‌ی ۴ لیتری V8 تویین توربوی این خودرو را به ۸۵۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را نیز به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر برساند.  

Mansory Star Trooper Pickup Edition

منصوری هنوز اطلاعات مربوط به قیمت Star Trooper پیکاپ را در وب‌سایت خود قرار نداده است اما از همین حالا می‌توان تصور کرد که این خودرو قیمت گزافی خواهد داشت. مدل سال قبل G63 منصوری با قیمت ۶۱۳ هزار و ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسید و بر همین اساس می‌توان قیمتی بالاتر از آن را برای مدل جدید پیش‌بینی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات