آئودی RS6 آوانت منصوری رونمایی شد

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تیونر منصوری از مدل تیونینگ شده‌ی آئودی RS6 آوانت ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این خودرو تبدیل به یک سوپر واگن با قدرت بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار شده است.
تبلیغات

منصوری هیچ وقت خودرویی که جذاب نباشد تولید نکرده است. با اینکه معمولا کیت‌های این شرکت به گونه‌ای هستند که افراد نظر صفر و صد راجع به آن‌ها دارند و برخی کاملا عاشق آن و برخی نیز کاملا از آن‌ها متنفر هستند ولی هیچ کسی منکر جذابیت بالای تیونینگ‌های این شرکت نیست. حال در جدیدترین اقدام، این تیونر شهیر آلمانی به سراغ آئودی RS6 آوانت جدید رفته است. 

2021 Audi RS6 Avant by Mansory

منصوری برنامه داشت تا این خودرو را به نمایشگاه خودروی ژنو بیاورد اما پس از لغو شدن این نمایشگاه رونمایی از این خودرو به‌صورت آنلاین انجام شد. اگر قطعات الیاف کربنی متعددی که روی بدنه‌ی این خودرو نصب شده‌اند به اندازه کافی نظرتان را جلب نمی‌کنند خروجی‌های اگزوز چهارتایی بزرگ این خودرو حتما نظرتان را جلب خواهد کرد چون نمایی کاملا متفاوت با دیگر محصولات آئودی ایجاد کرده‌اند. منصوری خروجی‌های اگزوز دو تایی بیضی شکل استاندارد آئودی را با چهار خروجی اگزوز زاویه دار تعویض کرده است که درون دیفیوزر بزرگ عقب جاسازی شده‌اند. 

2021 Audi RS6 Avant by Mansory

تغییرات در ظاهر این خودرو شامل هواکش‌های روی کاپوت، اسپویلر جلو، رکاب جانبی اسپرت بزرگ، اسپویلر بزرگ سقفی در عقب و رینگ‌های ۲۲ اینچی فورجکاری شده هستند. درون کابین نیز کمربندهای ایمنی، کفپوش، داشبورد و استراحتگاه دست روی درها همگی دارای روکشی جدید با دوخت رنگی و آرم منصوری هستند. 

2021 Audi RS6 Avant by Mansory

این تغییرات گسترده‌ی ظاهری بدون تقویت موتور لطفی ندارند به همین دلیل منصوری به سراغ بخش فنی RS6 آوانت نیز رفته است. این خودرو در حالت استاندارد از یک پیشرانه‌ی تویین توربو ۴ لیتری استفاده می‌کند که ۵۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. منصوری قدرت این موتور V8 بزرگ را به ۷۲۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را نیز به رقم ۱۰۰۰ نیوتن‌متر افزایش داده است. 

2021 Audi RS6 Avant by Mansory

چنین قدرت عظیمی برای دستیابی به شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۲ ثانیه کفایت می‌کند که در مقایسه با شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای مدل استاندارد این خودرو ۴ دهم ثانیه بهبود را نشان می‌دهد. منصوری اشاره‌ای به حداکثر سرعت این خودرو نکرده است ولی مدل استاندارد RS6 آوانت می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. منصوری با رونمایی از این RS6 آوانت از برنامه‌ی خود برای تقویت و تیونینگ مدل‌های دیگر آئودی نظیر R8 اسپایدر نیز پرده‌برداری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات