تصاویر فاش‌شده از پیکسل 4a گوگل وجود حفره در نمایشگر را تائید می‌کنند

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی عکس هایی واقعی از گوشی پیکسل 4a فاش شده است که مشخصات ظاهری آن را آشکار می‌کند.
تبلیغات

گوگل اعلام کرده است که با وجود لغو رویداد سالانه‌ی Google I/O به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا، محصولات این شرکت طبق برنامه‌ی قبلی عرضه خواهند شد. بدین ترتیب باید منتظر معرفی گوشی پیکسل 4a گوگل در حدود دو ماه دیگر باشیم؛ اما به‌نظر می‌رسد برای دیدن تصاویر این گوشی گوگل نیازی به صبر کردن تا آن موقع نباشد. به‌تازگی عکس‌هایی از Pixel 4a منتشر شده است که برخی شایعات پیشین را قوت می‌بخشند.

چندی پیش تعدادی رندر غیررسمی از پیکسل 4a منتشر شده بود که از وجود حفره‌ی مخصوص دوربین سلفی در نمایشگر گوشی حکایت داشتند. بی‌سابقه بودن این مسئله در گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل، اعتماد به رندرهای یاد شده را اندکی دشوار می‌ساخت. اکنون دو تصویر واقعی از این گوشی فاش شده است که با آنچه در رندرهای پیشین دیده بودیم کاملا همخوانی دارند.

مطابق تصاویر، در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر یک حفره وجود دارد که از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. پنل پشتی گوشی از حسگر اثر انگشت و یک برآمدگی به فرم مربع میزبانی می‌کند. روی برآمدگی یک دوربین به‌همراه فلش LED با چینش قطری به چشم می‌خورد. احتمالا گوگل با قرار دادن چنین برآمدگی در میان‌رده‌ی خود قصد دارد طراحی کل گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل ۴ را یکپارچه کند.

طبق شنیده‌ها انتظار داریم Pixel 4a دارای نمایشگر ۵/۸۱ اینچی از نوع LCD باشد. احتمالا در بخش بالای دستگاه جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون تعبیه خواهد شد و در لبه‌ی پایین شاهد درگاه USB-C به‌همراه دو عدد اسپیکر در طرفین آن خواهیم بود.

طبق شایعات، گوگل از عرضه‌ی نسخه‌ی XL برای این گوشی صرف‌نظر کرده است و قصد دارد برخلاف سنت همیشگی این گوشی را تنها در یک نسخه عرضه کند. احتمالا فروش بسیار بیشتر پیکسل 3a در مقایسه با پیکسل 3a XL یکی از دلایل این مسئله باشد.

تاکنون هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از پیکسل 4a منتشر نشده است و مسائل ذکر شده همگی در حد شایعه هستند.

باتوجه به لغو رویداد توسعه‌دهندگان گوگل به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، احتمالا در رویداد آنلاینی که به‌جای آن برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از گوشی پیکسل 4a خواهیم بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات