آنر 30 اس با کرین 820 و پشتیبانی از 5G رونمایی شد

دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
گوشی آنر 30S با ویژگی‌های جذابی همچون دوربین چهارگانه، پردازنده‌ی کرین 820 و پشتیبانی از 5G رونمایی کرد.
تبلیغات

جدیدترین گوشی آنر یعنی آنر 30S با طراحی زیبا، پردازنده‌ی 5G و دوربین چهارگانه رونمایی شد.

نمایشگر گوشی آنر 30S از نوع IPS با اندازه‌ی ۶.۵ اینچ و رزولوشن +FHD است که در گوشه‌ی بالا، سمت چپ آن حفره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت در لبه‌ی سمت راست محصول قرار گرفته و پشت محصول میزبان حسگری ۶۴ مگاپیکسلی است که با دو حسگر ۸ مگاپیکسلی (یکی تله‌فوتو و دیگری فوق‌عریض) و یک حسگر دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر همراه شده است. گفتنی است حسگر تله‌فوتو در این محصول زوم اپتیکال سه برابر و زوم هیبریدی ۲۰ برابری را فراهم می‌کند.

Honor 30S / آنر

داخل بدنه‌ی آلومینیومی آنر 30S پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۸۲۰ قرار گرفته که چهار هسته‌ی ARM-Cortex A55 چهار هسته‌ی ARM-A76 را در خود جای داده است. پردازش امور گرافیک در آنر 30S را تراشه‌ی شش هسته‌ای Mali-G57 انجام می‌دهد و پردازنده‌ی تصویر کرین ISP 5.0 نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر با نویز کمتر را برعهده دارد.

نرم‌افزار آنر 30S مبتنی بر اندروید ۱۰ بدون سرویس‌های گوگل است و این محصول آخرین نسخه‌ی پوسته‌ی اختصاصی هواوی یعنی Magic UI 3.1.1 را اجرا می‌کند.

آنر 30S از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر برخوردار است که به لطف پشتیبانی از شارژ ۴۰ وات به سرعت شارژ می‌شود. جدیدترین گوشی آنر در چهار رنگ مشکی آبی، سبز و ترکیب آبی و صورتی از یک هفته‌ی دیگر روانه‌ی بازار چین خواهد شد. هواوی نسخه‌ی ۸/۱۲۸ گیگابایتی این محصول را ۲.۳۹۹ یوان معادل ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری کرده است؛ قیمت گوشی جدید آنر در نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی معادل ۳۸۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات