۸۳۵ ابتلای جدید، ۱۱ فوتی و ۴۳۵ بهبودیافته جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور است

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد در مجموع تا این لحظه ۲۳۳۶ نفر مبتلای قطعی و ۷۷ نفر فوتی داریم.
تبلیغات

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد امروز ۱۳ اسفند ۹۸ تعداد ۸۳۵ نفر مورد قطعی به تعداد مبتلایان ویورس کرونا اضافه شده است؛ همچنین تعداد ۱۱ نفر فوتی جدید به آمار جان باختگان در اثر ابتلا به ویروس کرونا اضافه شده است. بنابراین طبق اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت تابه حال در مجموع ۲۳۳۶ نفر مبتلای قطعی و ۷۷ نفر فوتی داریم. 

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است تاکنون ۴۳۵ نفر بهبودیافته‌اند و نسبت کسانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند روند خوبی پیدا کرده است. او همچنین اعلام کرد استان‌های تهران، قم و گیلان در صدر درگیری با ویروس کرونا هستند؛ به‌گفته‌ی او هرچند روند بیماری در قم ثابت شده است اما موارد ابتلا در این سه استان بیشتر از سایر استان‌ها است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در ادامه افزود تاکنون بیش از ۸۵۳۲ نفر در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌اند که از ۵۷۳۷ نفر تست تشخیص انجام شده است و از این تعداد، نتیجه‌ی تست ۲۳۳۶ نفر مثبت قطعی اعلام شده است. او همچنین در ادامه به حضور هیئت فنی از سازمانی جهانی بهداشت در ایران و همچنین دو کارشناس از چین اشاره کرد که با آن‌ها صحبت‌هایی در مرود نوع غربالگری، نوع تشخیص و نوع درمان انجام شده است. به‌گفته‌ی معاون بهداشت وزارت بهداشت تمامی افراد کارشناس این ویروس را به‌عنوان ویروسی جدید با رفتار ناشناخته می‌دانند که باید با کمک هم برای ازبین‌بردن آن اقدام کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات