اولین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه بی ام و مونیخ

سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
شیوع کرونا، خطری جدی برای شرکت‌های بزرگ خودروسازی محسوب می‌شود. به‌تازگی یک مورد مبتلا به کرونا در شرکت بی‌ام‌و آلمان در شهر مونیخ شناسایی شده و ۱۵۰ نفر از پرسنل قرنطینه شده‌اند.
تبلیغات

براساس اطلاعات رسمی و تأیید شده توسط سخنگوی گروه خودروسازی بی‌ام‌و، ۱۵۰ نفر از کارکنان شرکت برای مدت ۱۴ روز در منزل قرنطینه خواهند شد. این تصمیم به دلیل ابتلای قطعی یکی از پرسنل بی‌ام‌و گرفته شده است. شخص مذکور، هم‌اکنون دوره درمان را در بیمارستان می‌گذارند و شرایط عمومی او، رضایت‌بخش گزارش شده است.

فرد مبتلا به کرونا در بی‌ام‌و، سابقه‌ی خروج از کشور یا سفر به دیگر نقاط ندارد. محل کار او در اشتراک با ۱۵۰ نفر، مرکز تحقیق و توسعه‌ی FIZ مونیخ بوده است. شرکت بی‌ام‌و، شرایط تولید خود را عادی و درحال کار توصیف می‌کند.

تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی در چین، کره جنوبی و ژاپن، نگرانی‌های زیادی برای آینده‌ی این صنعت به‌وجود آورده است. شیوع ویروس کرونا، منجر به لغو نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ شد و شوک مهمی به برندهای مختلف، از جمله بی‌ام‌و وارد کرد. طبیعتا، تعطیلی هر کدام از خطوط تولید بی‌ام‌و برای مبارزه با ویروس کرونا، تأثیری جدی بر ارزش سهام و فروش این شرکت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات