کرونا از انتشار آپدیت‌های گوگل جلوگیری کرد

یک‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کرونا که تمام رویدادهای جهان ازجمله رویدادهای حوزه‌ی فناوری را تحت‌تأثیر خود قرار داده، در انتشار به‌روزرسانی‌های گوگل نیز اخلال ایجاد کرده است.
تبلیغات

گوگل و بسیاری از شرکت‌های دیگر در حوزه‌ی فناوری با شیوع ویروس کرونا مجبور شدند تصمیم‌های اضطراری بگیرند و بسیاری از آن‌ها کارکردن از منزل را برای کارکنانشان برنامه‌ریزی کردند. این تغییرات روی برنامه‌ریزی شرکت‌ها برای انتشار به‌روزرسانی نیز تأثیرگذار بوده است.

گوگل امروز اعلام کرد قصد دارد به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای کروم و کروم OS را به‌حالت تعلیق درآورد. آن‌طور که در توییت رسمی این شرکت آمده، هدف گوگل اطمینان از این موضوع است که به‌روزرسانی‌ها مثل همیشه برای کاربران پایدار، امن و مطمئن باشد.

هفته‌ی گذشته، گوگل با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا، به کارمندانش در آمریکای‌شمالی ابلاغ کرد دست‌کم تا دهم آوریل (بیست‌ودوم فروردین) از منزل کار کنند. در چنین وضعیتی که اعضای تیم گوگل پراکنده و به‌صورت دورکاری مشغول هستند، ناخوشایندترین اتفاق برای گوگل انتشار به‌روزرسانی و بروز احتمالی باگ یا مشکل نرم‌افزاری است.

با شیوع ویروس کووید ۱۹ بسیاری از کشورها فرایند کار و تحصیل را به منازل منتقل کردند؛ بنابراین، هرگونه بروز مشکل در کروم و کروم‌بوک‌ها ممکن است بسیار ناخوشایند باشد.

از توییتر کروم دولوپرز:

طبق برنامه‌ریزی جدید متأثر از ویروس کرونا، انتشار به‌روزرسانی‌های کروم و کروم OS را به‌تعویق خواهیم انداخت. هدف ما پایدار و مطمئن نگه‌داشتن این سرویس‌ها برای کاربران است. به‌روزرسانی‌های امنیتی را در اولویت قرار خواهیم داد و این تغییرات را در نسخه‌ی هشتادم کروم اعمال خواهیم کرد. گوش‌به‌زنگ باشید.

گوگل می‌گوید به‌روزرسانی‌های امنیتی را در اولویت قرار خواهد داد و آن‌ها را در نسخه‌ی هشتادم کروم اعمال خواهند کرد. درباره‌ی مسائل امنیتی باید گفت چندان جای نگرانی نیست؛ چراکه معمولا به‌روزرسانی‌های گوگل با فاصله‌های نسبتا زیاد منتشر می‌شوند و در وضعیت عادی ممکن است به‌روزرسانی‌هایی که گوگل از آن‌ها صحبت می‌کند، چندان مدنظر قرار نگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات