علمدار پرینت؛ انتخابی هوشمندانه برای چاپ پیکسل!

یک‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله علمدار پرینت سعی دارد تا شما را با برندی آشنا کند که نمره یک چاپ پیکسل است.
تبلیغات

علمدار پرینت، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده پیکسل خام ایرانی که چند سالیست با قوت و قدرت هرچه تمام‌تر به تولید و واردات پیکسل و مواد خام پیکسل می پردازد.

حال میخواهیم به تفصیل شرح دهیم که چرا انتخاب علمدارپرینت یک انتخاب هوشمندانه برای چاپ و تولید پیکسل به حساب می آید:

افراد همیشه در پی کسب بهترین خدمات یا خرید باکیفیت‌ترین محصولات با مناسب‌ترین قیمت هستند. می‌دانند که لزوما پایین‌ترین قیمت خوب نیست؛ اما با کمی جست‌وجو می‌توانند بالاترین کیفیت را با قیمتی مناسب بدست آورند.

ما پس از اندکی جست‌وجو برای تولید پیکسل به AlamdarPrint رسیدیم و تصمیم گرفتیم تجربه‌مان را در مورد آن‌ها با شما به اشتراک بگذاریم.

علمدار پرینت گروهی فرهنگی هنری است که فعالیت خود را از سال ۹۲ با تولید پیکسل آغاز کرد. پس از چندی به سراغ تولید پیکسل بزرگ رفت. رفته رفته محصولات بیشتری را به سبد فروش خود افزود که از جمله می‌توان به جاکلیدی، مگنت، لیبل، ماگ و مینی ماگ، ساک خرید پارچه ای، دفتر و... اشاره کرد. محصولاتی با طراحی های منحصر‌به‌فرد و ناب که همگی حاصل فعالیت هنرمندان و طراحان این گروه است. بیش از ۳۰۰۰ طرح مختلف روی چاپ پیکسل و ماگ و... نقش زده شده و به نمایندگی های فروش این برند در سرتاسر کشور عرضه گشته است. جالب است بدانید علمدار پرینت دو نمایندگی فعال در دو کشور عربی زبان دارد. اولی در عراق واقع در شهر نجف و دیگری در لبنان.

پیکسل

اما پس از مدتی فعالیت علمدار پرینت شکل گسترده‌تری به خود گرفت. با تصمیم مدیران علمدار این مجموعه اقدام به تولید پیکسل خام ایرانی کردند که با تلاش و پشتکار بالا و صرف زمان و هزینه قابل‌ توجهی نهایتا موفق به تولید مواد خام پیکسل ایرانی شدند. محصولی که کاملا مطابق نمونه خارجی‌اش بوده و حتی ایرادهایی که در نسخه چینی وجود داشت نیز رفع کرده بودند.

کار این گروه رفته‌رفته وسعت پیدا کرد و سعی در خودکفا شدن در تولید سایر اقلام پیکسل نیز داشتند. پس از گذشت مدتی کارگاه علمدار پرینت وسعت گرفت و مجهز به دستگاه‌هایی شد که روند سرعت تولید پیکسل را با شتاب قابل‌توجهی افزایش داد. اولین دستگاه، مربوط به پرچ و پرس پیکسل بود که از روی نمونه‌های دستگاه تولید پیکسل پنوماتیک چینی، دستگاه‌هایی تولید کردند که نه‌تنها توان تولیدی بالاتری داشت بلکه بدون حتی یک پیکسل خرابی امکان تولید پیکسل را مهیا می‌کرد. این در حالیست که دستگاه‌های چینی ابدا دقت دستگاه مذکور را نداشته و باعث خرابی تیراژ قابل‌توجهی پیکسل در حین تولید می‌شدند. ازین جهت است که هزینه تمام‌شده محصول به مقدار قابل توجهی کاهش یافت. هم‌اکنون علمدار پرینت مجهز به چندین دستگاه پنوماتیک تولید پیکسل است که این امکان را به این گروه می‌دهد که سفارش ۱۲ هزار عددی را طی یک روز کاری تولید و تحویل مشتری نمایند. پتانسیلی که به جرات می‌توان گفت نظیرش در ایران یافت نمی‌شود.

دستگاه بعدی که علمدار پرینت از آن بهره می‌برد دستگاه لمینیتور یا همان سلفون کشی است. این دستگاه کمک شایانی به تسریع روند تولید پیکسل در این مجموعه کرد. زیرا دیگر مجبور نبودند برای سلفون کشی کاغذهای پیکسل به چاپخانه یا دفاتر فنی رجوع کرده و وقت زیادی را هدر دهند. ضمن اینکه هزینه سلفون‌کشی را به مقدار قابل توجهی کاهش داد.

دستگاه بعدی که به کارگاه علمدار اضافه شد دستگاه برش کاغذ است که اینبار هم می‌توان مدعی شد که تنها علمدار پرینت در کارگاه خود امکان برش روزانه ۱۲۰۰۰ طرح پیکسل را دارد. آن‌هم بدون کمترین مداخله دست و بدون استفاده از کاترهای دستی. دستگاه پرسی که با توان بالا قادر به برش ۳۰۰ کاغذ هم‌زمان است که سرعت برش را نسبت به دستگاه‌های دستی تا ۳۰ برابر افزایش داده است.

علمدار پرینت مجهز به چندین چاپگر از بهترین برندهای روز دنیا است که با بالاترین کیفیت ممکن و با جوهرهای اورجینال توان چاپ کاغذهای ۱۲۰۰۰ طرح پیکسل در روز را به این مجموعه می‌دهد.

پیکسل

ازین روست که علمدار پرینت صفر تا صد ملزومات تولید پیکسل را در مجموعه کارگاه‌های خود تولید کرده و این اتفاق منجر به تولید پیکسل با پایین‌ترین قیمت ممکن می‌شود. از اولین مرحله یعنی تولید مواد خام پیکسل تا مرحله نهایی یعنی بسته‌بندی پیکسل تولید شده همگی مستقیما توسط علمدار پرینت انجام شده که این فرایند با سخت‌گیری بی‌سابقه در حفظ کیفیت و ارزیابی مداوم مواد خام و دستگاه‌ها و پرسنل انجام می‌گیرد.

از این روست که ما معتقدیم انتخاب علمدار پرینت برای تولید و چاپ پیکسل، انتخابی هوشمندانه است. مثل زدن یک تیر با دو نشان: بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت.

برای سفارش تولید و چاپ پیکسل به سایت علمدار پرینت به آدرس www.AlamdarPrint.com مراجعه کنید یا با شماره 88014541-021 تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات