موتو E6s موتورولا با نمایشگر ۶/۱ اینچی معرفی شد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
موتو E6s موتورولا با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی در دو رنگ‌بندی قرمز و آبی عرضه می‌شود.
تبلیغات

شرکت موتورولا از جدیدترین دستاورد خود به‌نام گوشی هوشمند موتو E6s رونمایی کرده است. نکته جالب در مورد گوشی موتورولا موتو E6s تفاوت آن با نسخه‌ای است که چندی پیش در هند رونمایی شد؛ البته نسخه رونمایی‌شده در هند به‌نام موتو E6 پلاس عرضه می‌شود.

در موتو E6s مانند نسخه موتو E6 پلاس شاهد نمایشگری ۶/۱ اینچی هستیم که از پنل IPS و رزولوشن ۷۲۰ در ۱،۵۲۰ پیکسل یا HD استفاده می‌کند. جنس بدنه از پلاستیک انتخاب شده است و طراحی بدنه مانع نفوذ آب می‌شود؛ اما این موضوع به‌معنی برخورداری از گواهی IP68 نیست.

درواقع موتو E6s از طراحی پس‌زننده آب استفاده می‌کند و اگر دستگاه به داخل آب بیفتد، بدنه دستگاه قادر به دفع آب نخواهد بود. محصول جدید موتورولا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۹.۰ است و از تراشه هلیو پی ۲۲ نیز قدرت می‌گیرد. در کنار پردازنده هشت هسته‌ای از نوع کرتکس A53 شاهد استفاده از ۲ گیگابایت حافظه رم هستیم.

دارندگان موتو E6s قادر به ذخیره اطلاعاتشان در حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی هستند و اگر این میزان برایشان کافی نیست، با اتصال کارت حافظه از نوع میکرو‌ اس‌دی می‌توانند ظرفیت حافظه موتو E6s را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

در پنل پشتی موتو E6s شاهد دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که از گشادگی دریچه دیافراگم F/2.2 و سایز پیکسل ۱/۱۲ میکرومتری برخوردار است. این دوربین قادر به فیلم‌برداری FHD در حالت ۳۰ فریم‌برثانیه است و حسگر دیگری نیز با قابلیت سنجش عمق، دوربین اصلی را همراهی می‌کند. علاوه بر دوربین اصلی، شاهد حسگر اسکنر اثرانگشت نیز هستیم که روی آن، لوگوی موتورولا نقش بسته است.

موتو E6s موتورولا

متاسفانه موتو E6s از کمبود میزان حافظه رم رنج می‌برد و شاهد مدلی با حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتر نیستیم. در پنل جلویی، دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است. این موضوع در حالی است که موتو E6 پلاس از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از تفاوت‌های دیگر موتو E6s با موتو E6 پلاس می‌توان به شارژر باتری اشاره کرد. برخلاف شارژر ۱۰ واتی، باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی موتو E6s را شارژری ۵ واتی شارژ خواهد کرد.

درواقع باید گفت که موتو E6s نسخه‌ای تضعیف‌شده از موتو E6 پلاس است. از مشخصات دیگر محصول جدید موتورولا می‌توان به درگاه میکرو USB، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، بلوتوث 4.2 و WiFi b/g/n ۲.۴ گیگاهرتزی اشاره کرد.

انتظار می‌رود موتو E6s در بازار اروپا، کشورهای آمریکای لاتین و آسیا طی هفته‌های جاری در دو رنگ‌بندی آبی و قرمز عرضه شود. هنوز قیمت گوشی جدید موتورولا مشخص نشده است؛ اما نسخه به‌مراتب توانمندتر موتو E6 پلاس با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۹۵ دلار روانه بازار هند شد.

موتو E6s موتورولا
موتو E6s موتورولا
موتو E6s موتورولا
موتو E6s موتورولا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات