اسنپ فود غذای آماده پخت عرضه می‌کند

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ فود در راستای ارائه سرویس‌های جدید جهت راحتی مشتریان و فراهم کردن غذای سالم، سرویس جدیدی تحت عنوان بگیر و بپز راه‌اندازی کرده است.
تبلیغات

اسنپ فود در روزهای اخیر و پس از بررسی نگرانی‌های کاربران خود، طرح های جدیدی را اجرا کرده است. تاکنون طرح غذای شفاف اجرا شده است. در طرح غذای شفاف شما می‌توانید آشپزخانه رستوران انتخابی خود را حین طبخ غذا مشاهده کنید.

حال اسنپ فود طرح جدید دیگری را نیز با همکاری تعدادی از رستوران‌های چندشعبه‌ای بزرگ اجرا کرده است: بگیر و بپز. در طرح بگیر و بپز، رستوران، غذای نیم‌پز را در منو قرار داده و برای پخت نهایی به مشتری ارسال می‌کند. در واقع شما با سفارش این آیتم‌ها، غذاهایی مانند پیتزا را به صورت آماده‌ی طبخ دریافت کرده و خودتان فرایند پخت غذا را انجام می‌دهید.

غذاهایی که برای این طرح انتخاب شدند، مراحل طبخ آسان و کوتاهی داشته و روش طبخ آن‌ها در قسمت توضیحات هر آیتم نوشته شده است. از آنجا که ویروس کرونا در دمای بیش از ۶۰ درجه سانتی‌گراد از بین می رود، بعد از پخت غذا، اطمینان خواهید داشت که غذا کاملا سالم است و آلودگی‌های احتمالی آن کاملا از بین رفته است.

اصلی‌ترین غذای ارائه شده در این طرح پیتزا است؛ اما محصولاتی از قبیل مرغ سوخاری و ساندویچ نیز در این طرح قرار دارند.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ رستوران از جمله پرپروک، شیلا، باروژ، سیب ۳۶۰، پلاک، تله پیتزا، برگرلند، پیتزا خاتون، پیتزا علاالدین، پیتزا هات و غیره در تهران دارای منوی بگیر و بپز هستند. سایر رستوران‌ها نیز به تدریج به این طرح اضافه خواهند شد.

غذاهای آماده طبخ رستوران‌های فعال در طرح بگیر و بپز در تهران، با همین عنوان در منوی آن‌ها قابل سفارش هستند. به زودی سایر شهرها نیز به این طرح اضافه خواهند شد.

لیست رستوران های طرح بگیر و بپز از طریق بنر صفحه اول اپلیکیشن اسنپ فود در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات