معافیت مشترکان اپل کارت از پرداخت بهره دریافتی ماه مارس

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برای اینکه در فهرست کسانی قرار بگیرید که بهره دریافتی ماه مارس را پرداخت نمی‌کنند، باید ایمیل ارسالی اپل را پاسخ دهید.
تبلیغات

اپل اعلام کرده است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، دارندگان اپل کارت نیازی به پرداخت بهره دریافتی ماه مارس ندارند و می‌توانند پرداخت آن را به ماه آینده موکول کنند. انجام چنین کاری هزینه اضافی برای مشترکان اپل کارت نخواهد داشت.

درصورتی‌که از مشترکان اپل کارت باشید، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود که برنامه کمک به مشتریان (Customer Assistance Program) نام دارد. در متن ایمیل آمده است:

ما متوجه هستیم که شیوع بیماری کرونا چالش‌های سختی را برای همه به وجود آورده است و برخی از مشتریانمان نیز در کسب درآمد به مشکل خورده‌اند. اپل کارت مصمم است که به مشتریان در داشتن زندگی اقتصادی سالم‌تر کمک کند.درصورتی‌که نیازمند کمک هستید، روی این قسمت کلیک کنید. پس از برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی از مشتریان به فهرست برنامه کمک به مشتریان اضافه می‌شوید. این برنامه به شما کمک می‌کند که پرداخت بهره دریافتی ماه مارس را بدون اینکه سودی به آن اضافه شود، به ماه آینده موکول کنید.

نکته حائز اهمیت در ایمیل، ضرورت برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی و اضافه شدن به فهرست برنامه کمک به مشتریان است و اگر این ایمیل را نادیده بگیرید، مانند ماه‌های گذشته باید بهره دریافتی آن را پرداخت کنید.

اگر از دارندگان اپل کارت هستید و هنوز ایمیل را دریافت نکرده‌اید، با ارسال ایمیلی به پشتیبانی اپل کارت می‌توانید موضوع را با آن‌ها مطرح کنید و در فهرست برنامه کمک به مشتریان قرار بگیرید.

اپل کارت / Apple card

اپل کارت درواقع کارت اعتباری اپل است که به دارندگان اجازه می‌دهد از طریق اپل پی با محصولاتی مانند گوشی آیفون، اپل واچ، آیپد یا مک خریداری کنند. از مزایای اپل کارت می‌توان به دریافت تخفیف ۱ الی ۳ درصدی در هر خرید اشاره کرد. درصورتی‌که خریدهای متفرقه داشته باشید، اپل ۱ الی ۲ درصد از مبلغ را به حسابتان بازمی‌گرداند و اگر محصولات اپل را خریداری کنید تا ۳ درصد تخفیف می‌گیرید.

اپل برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا اقدامات مختلفی انجام داده است که می‌توان به تعطیلی تمامی فروشگاه‌های فیزیکی اپل در چین اشاره کرد. این شرکت رویداد WWDC را نیز می‌خواهد به‌صورت آنلاین و بدون حضور خبرنگاران و علاقه‌مندان برگزار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات