سامسونگ در سکوت کامل خبری از گلکسی A11 رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی A11 با برخورداری از پردازنده ۸ هسته‌ای به سایت رسمی سامسونگ اضافه شده است و به‌زودی در چهار رنگ‌بندی مختلف عرضه می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ روز گذشته از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام گلکسی A11 رونمایی کرد؛ البته با این تفاوت که برخلاف محصولات دیگر، شامل رویداد معرفی پرزرق‌وبرق نبودیم و گوشی سامسونگ گلکسی A11 در سکوت کامل خبری به سایت رسمی این شرکت اضافه شد.

در صفحه اختصاصی گلکسی A11 می‌توان تصاویر و همچنین مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید سامسونگ را مشاهده کرد. با این حال، برخی از اطلاعات مرتبط با سخت‌افزار و امکانات گلکسی A11 ناقص است؛ برای مثال نام تراشه استفاده شده در گوشی هوشمند جدید سامسونگ ذکر نشده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A11 جدیدترین محصول از سری میان‌رده گلکسی A است که نمایشگری ۶/۴ اینچی را یدک می‌کشد. این نمایشگر از پنل LCD برخوردار است و رزولوشن آن به ۷۲۰ در ۱،۵۶۰ پیکسل می‌رسد. روی نمایشگر، حفره‌ای در نظر گرفته است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.0 را در خود جای می‌دهد.

در پنل پشتی گلکسی A11 شاهد ماژول دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم F/1.8 استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی، شاهد دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشادگی دریچه دیافراگم F/2.4 هستیم.

گلکسی A11 سامسونگ

علاوه بر دوربین اصلی، جایگاه فیزیکی حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی گوشی گلکسی A11 به چشم می‌خورد. ابعاد محصول جدید سامسونگ برابر ۱۶۱/۴ در ۷۶/۳ در ۸ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۱۷۷ گرم می‌رسد. درحالی‌که بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از پنل فلزی یا شیشه‌ای استفاده می‌کنند، پنل پشتی گلکسی A11 از جنس پلاستیک است.

متاسفانه تراشه استفاده‌شده در محصول جدید سامسونگ مشخص نیست؛ اما آنچه در فهرست مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A11 به چشم می‌خورد استفاده این محصول از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز است. گلکسی A11 در دو مدل عرضه می‌شود که تفاوت اصلی آن‌ها در برخورداری حافظه رم است. مدل اول از ۲ گیگابایت حافظه رم و مدل دیگر نیز از ۳ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

گلکسی A11 همراه با حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای گوشی میان‌رده سامسونگ، باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است که امکان شارژ آن با استفاده از شارژ سریع ۱۵ واتی وجود دارد.

از نظر رنگ‌بندی کاربران می‌توانند محصول جدید سامسونگ را در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز خریداری کنند. متاسفانه زمان عرضه و قیمت گوشی گلکسی A11 مشخص نشده است و نمی‌دانیم این گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ برای عرضه در کدام بازارها در نظر گرفته شده است.

با مقایسه قیمت گوشی های میان رده سامسونگ نظیر A51، گوشی A50 ،گوشی A50s، گوشی A70، در بخش محصولات زومیت می‌توانید ارزان‌ترین گوشی را از معتبرترین فروشنده‌ها تهیه کنید.

گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
گلکسی A11 سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات