عرضه اندروید ۱۰ برای سه گوشی هوشمند دیگر سامسونگ

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی جدید سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به‌همراه رابط‌ کاربری One UI 2.0 را به گوشی‌های هوشمند گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 می‌آورد.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش به‌روزرسانی اندروید ۱۰ به‌همراه رابط کاربری One UI 2.0 را برای گلکسی M40 و گلکسی A70s عرضه کرد. حال، گزارشی منتشر شده است که سه گوشی هوشمند گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 نیز به اندروید ۱۰ کوچ خواهند کرد.

به‌روزرسانی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ با شماره‌سریال A750FXXU4CTBC و حجم ۱/۳ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را به کاربران ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های این به‌روزرسانی که بسته‌ی امنیتی مارس ۲۰۲۰ نیز به آن اضافه شده است می‌توان به حالت Dark Mode، استفاده از ژست‌های جدید برای ناوبری در محیط کاربری و رابط‌ کاربری جدید One UI 2.0 اشاره کرد.

گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ نیز به‌روزرسانی جدید را با شماره‌سریال A600FNXXU5CTB9 دریافت می‌کند. متاسفانه جزئیات همراه‌ این به‌روزرسانی منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود این به‌روزرسانی شامل اندروید ۱۰ و رابط‌ کاربری جدید و بسته‌های امنیتی عرضه‌شده تا ۱ مارس ۲۰۲۰ باشد.

گوشی هوشمند بعدی سامسونگ که به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده است، گلکسی A80 نام دارد. به‌روزرسانی جدید با شماره‌سریال A805FXXU4BTC3 برای این گوشی هشومند عرضه می‌شود تا کاربران از اندروید ۱۰ و رابط‌ کاربری One UI 2.0 برخوردار شوند. با‌این‌حال، گلکسی A80 فاقد قابلیت ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش (Screen Recording) خواهد بود. همچنین، گفته شده است این گوشی میان‌رده بسته‌ی امنیتی فوریه‌ی ۲۰۲۰ را دریافت می‌کند و عرضه‌ی بسته‌ی امنیتی مارس ۲۰۲۰ به زمان دیگری موکول شده است.

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی A80

در‌حال‌حاضر، دارندگان گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ در هند می‌توانند به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند و احتمال می‌رود اندروید ۱۰ به‌صورت منطقه‌ای برای کاربران مناطق دیگر دنیا عرضه شود. عرضه‌ی به‌روزرسانی جدید برای گلکسی A6 مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A80 نیز در فرانسه رسما تأیید شده است.

درصورتی‌که اعلان دریافت به‌روزرسانی جدید هنوز برای گوشی هوشمندتان فعال نشده است، تا زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی جدید کمی باید صبر کنید. همچنین، می‌توانید از منو تنظیمات به قسمت به‌روزرسانی دستگاه بروید و به‌صورت دستی آن را دریافت و نصب کنید.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات