اپراتورهای آمریکایی دو ماه اینترنت نامحدود رایگان به کاربران خود می‌دهند

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سه اپراتور بزرگ تلفن‌همراه آمریکا برای دو ماه آینده به کاربران خود اینترنت نامحدود می‌دهند.
تبلیغات

T-Mobile اعلام کرد در دو ماه آینده، به همه‌ی مشتریان خود اینترنت نامحدود ارائه خواهد کرد و پهنای سرویس هات‌اسپات خود را هم افزایش خواهد داد. این تصمیم برای تشویق کاربران به ماندن در منازل خود اتخاذ شده است. T-Mobile همچنین به کاربران خود در سه کشوری که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا دیده‌اند، تماس بین‌الملل رایگان ارائه می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ی خود اعلام کرد:

در وضعیت فعلی، برقراربودن ارتباط بین افراد ازطریق شبکه‌ی اینترنت، بیشتر از هر زمان دیگری حیاتی است.

افزون‌براین، دانش‌آموزانی که از برنامه‌ی EmpowerED برای آموزش از راه دور مدرسه‌ی خود استفاده می‌کنند، تا دو ماه آینده، ۴۰ گیگابایت ترافیک رایگان برای بهبود سطح کیفی خدمات مدرسه دریافت خواهند کرد. T-Mobile همچنین اعلام کرد سطح کیفی برقراربودن شبکه‌ی اینترنت خود را به دوبرابر سطح فعلی افزایش خواهد داد.

اپراتورهای AT&T و Verizon و Comcast نیز اعلام کرده‌اند اینترنت نامحدود دراختیار کاربران خود قرار خواهند داد و تمامی آن‌ها تعهدنامه‌ی کمیسون فدرال ارتباطات را امضا کرده‌اند. امضاکنندگان این تعهدنامه پذیرفته‌اند تا اطلاع بعدی حساب‌های کاربری خانگی یا کسب‌وکارهای کوچک را قطع نکنند که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند هزینه‌ی اینترنت خود را پرداخت کنند. این اپراتورها همچنین متعهد شده‌اند هزینه‌ای بابت سرویس‌های خود دریافت نکنند و به همه‌ی کاربران آمریکا تا دو ماه آینده اینترنت نامحدود ارائه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات