کنفرانس بیلد 2020 مایکروسافت به‌دلیل شیوع ویروس کرونا آنلاین خواهد بود

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مسئولان برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، این رویداد را آنلاین و به‌صورت ویدیویی برگزار می‌کنند.
تبلیغات

گسترش بیماری کرونا باعث شده است که شرکت‌های بزرگ دنیا تغییرات عمده‌ای برای پیشگیری از ابتلای کارکنانشان به ویروس کرونا در نظر بگیرند. ابتدا شاهد بودیم که شرکت‌های بزرگ از کارکنان خود در شعبات سراسر دنیا خواسته‌اند که به‌صورت دورکاری از خانه فعالیت کنند. حال شاهد هستیم که محصولات جدید مانند سری ردمی نوت ۹ پرو به‌صورت آنلاین رونمایی می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد شیوع بیماری کرونا برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم را نیز بر سر دوراهی قرار داده است. درحالی‌که اخباری از لغو شدن نمایشگاه‌های بزرگ دنیا ازجمله نمایشگاه NAB Show 2020 به گوش می‌رسد؛ مایکروسافت می‌خواهد کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ را به‌صورت ویدیویی آنلاین برگزار کند.

برخلاف سال‌های گذشته دیگر شاهد حضور جمعیتی از تماشاگران و خبرنگاران در سالن کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ نخواهیم بود و تنها مجریان و برگزارکنندگان کنفرانس خبری به‌روی صحنه حاضر خواهند شد.

در کنفرانس بیلد مایکروسافت که هرساله در سیاتل برگزار می‌شود، اتفاقات مهمی ازجمله معرفی امکانات جدید برای سیستم‌عامل ویندوز، سری نرم‌افزارهای کاربردی آفیس و دیگر محصولات مایکروسافت می‌افتد.

مسئولان مایکروسافت با ارسال ایمیلی به رسانه‌ها گفتند که در جهت حفظ سلامتی کارکنان و کاربران محصولات مایکروسافت، کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاچیان و خبرنگاران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت ویدیویی از تماشای اتفاقات مهم کنفرانس لذت ببرند.

کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت

جی اینسلی، فرماندار واشنگتن، روز گذشته اعلام کرد تا انتهای ماه مارس مجوز برگزاری رویدادی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر صادر نمی‌شود. با وجود اینکه کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت در ماه مه برگزار می‌شود؛ اما مسئولان این شرکت تصمیم به برگزاری رویداد به‌صورت ویدیویی آنلاین گرفته‌اند. چنین تصمیمی را شرکت‌های گوگل و فیسبوک نیز اتخاذ کرده‌اند. رویدادهای گوگل I/O و فیسبوک F8 نیز به‌صورت ویدیویی برگزار می‌شود تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

سال گذشته، مایکروسافت از کرنل لینوکس برای ویندوز ۱۰ و امکان اجرای بازی ماینکرافت در حالت واقعیت افزوده رونمایی کرد. باید دید که غول نرم‌افزاری برای کنفرانس بیلد امسال چه سورپرایزهایی را تدارک دیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات