نمایشگاه NAB Show 2020 به دلیل گسترش ویروس کرونا لغو شد

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه NAB Show 2020 که محلی برای رونمایی از محصولاتی همچون دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری است، قرار بود ماه آوریل در لاس وگاس برگزار شود.
تبلیغات

با گسترش بیماری کرونا بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا آسیب دیدند و شاهد ورشکستگی کسب‌وکارهای کوچک، مخصوصا شرکت‌های فعال در زمینه‌ی گردشگری بودیم. عرضه‌ی محصولات مختلف ازجمله دوربین‌های نیکون D6 و کانن EOS R5 به مشکل خورد و معرفی برخی از محصولات مانند دوربین کانن EOS R6 به تعویق افتاد.

کارخانه‌های بسیاری برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به بیماری کرونا تعطیل شدند؛ البته با وجود انتشار اخباری مبنی بر گشایش مجدد کارخانه‌ها مانند کارخانه‌های فاکسکان، بازار همچنان با مشکلات فراوان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

براثر شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه‌های متعددی لغو شدند. مسئولان برگزاری نمایشگاه MWC 2020 اعلام کردند که برگزاری این نمایشگاه جان افراد را به خطر می‌اندازد؛ به همین علت، نمایشگاه MWC 2020 لغو شد. پس از آن، نمایشگاه E3 2020، بزرگ‌ترین رویداد در زمینه بازی‌های ویدیویی کنسل شد و حال به نظر می‌رسد که نوبت به نمایشگاه NAB Show 2020 رسیده است.

مسئولان برگزاری نمایشگاه NAB Show 2020 با انتشار بیانیه‌ی رسمی اعلام کردند که به‌دلیل گسترش بیماری کرونا رویداد امسال NAB Show لغو شده است. در بیانیه، گسترش بیماری کرونا و درنتیجه ترس از به خطر افتادن سلامتی شرکت‌کنندگان علت اصلی لغو شدن رویداد عنوان شد.

نمایشگاه NAB Show 2019

مسئولان برگزاری نمایشگاه در حال بررسی روش‌های دیگر برای معرفی محصولات جدید به علاقه‌مندان هستند. با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از شرکت‌ها برای معرفی محصولات جدید از حالت استریم آنلاین استفاده می‌کنند؛ دور از ذهن نیست که شاهد معرفی محصولات مختلف آماده‌شده برای رویداد NAB Show 2020 به‌صورت ویدیویی باشیم.

درصورتی‌که با نمایشگاه NAB Show آشنایی ندارید، باید گفت که در این رویداد از جدیدترین تجهیزات ضبط و پخش محتوای صوتی و ویدیویی رونمایی می‌شود. شما کاربران عزیز زومیت برای آشنایی بیشتر با رویداد NAB Show می‌توانید در پایان ویدیویی از مهم‌ترین محصولات معرفی‌شده در نمایشگاه NAB Show 2019 تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات