از اسنپ فود سفارش دهید و آشپزخانه رستوران را زنده ببینید

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در راستای برطرف کردن نگرانی‌های مشتریان در روزهای اخیر و همراهی با آن‌ها، در اسنپ فود سیستم نظارتی تازه‌ای را با عنوان غذای شفاف پیاده‌سازی کرده‌ایم.
تبلیغات

در روزهای اخیر و پس از شیوع کرونا، اسنپ‌فود در اولین اقدام جهت ارائه سرویس باکیفیت و بهداشتی، استانداردهای بهداشتی اکسپرس را ارتقا داد. پیک‌های اکسپرس اسنپ فود موظف شدند تا از دستکش و ماسک استفاده کنند و باکس و لباس آن‌ها نیز هر روز ضدعفونی می‌شود.

بعد از ایمن کردن پروسه تحویل غذا، پروژه‌ای به نام غذای شفاف با همکاری برخی رستوران‌ها اجرا شده است. به واسطه این پروژه، شما می‌توانید در صورت نیاز از فرایند تهیه غذا نیز اطمینان حاصل کنید.

شما از این پس می‌توانید پیش از سفارش از اسنپ فود و پیش از انتخاب رستوران، به مدت یک دقیقه آشپزخانه رستوران‌های مدنظر خود را به صورت زنده مشاهده کنید. پس از انتخاب رستوران و غذا و ثبت سفارش، لینکی برای شما ارسال می‌شود که به واسطه آن می‌توانید آشپزخانه رستوران انتخابی خود را به مدت ۳۰ دقیقه دیگر مشاهده کنید.

در حال حاضر تنها تعداد محدودی از رستوران های تهران مانند پرپروک، باروژ، برگرلند و غیره در این طرح شرکت کرده‌اند.

اسنپ فود با توجه به نظرهای مشتری‌ها در فضای مجازی و در نظر گرفتن نگرانی‌های آن ها، این امکان را با همکاری تعدادی از رستوران‌ها ایجاد کرده است تا ضمن برطرف کردن نگرانی‌ها، فضایی ایمن و سالم برای شما جهت سفارش ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات