بی‌ ام‌ و سری 8 با تیونینگ Dahler معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ آلمانی Dahler بسته تیونینگ جدیدی برای بی‌ام‌و M850i معرفی کرده است که قدرت این خودرو را تا سطح بی‌ام‌و M8 ارتقا می‌دهد.
تبلیغات

تیونر Dahler اقدام به تقویت بی‌ام‌و مدل M850i xDrive کوپه و کانورتیبل کرده است. ارتقای این مدل به صورتی انجام شده که حالا M850i قدرتی بیشتر از مدل M8 کامپتیشن دارد. 

در کیت اولیه Dahler که Stage 1 نام دارد، این تیونر قدرت موتور ۳.۳ لیتری V8 تویین‌توربوشارژ سری ۸ را به ۶۲۷ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۸۵۰ نیوتن‌متر رسانده است. این اعداد در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر بیشتر هستند. برای مقایسه باید بدانید که مدل M8 کامپتیشن دارای ۶۱۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای دارد.

BMW M850i by Dahler

Dahler برای بی‌ام‌و M850i کیت قوی‌تری هم دارد که نام آن Stage 2 است و می‌تواند قدرت موتور را به ۶۴۱ تا ۶۹۰ اسب بخار افزایش دهد. Dahler همچنین سیستم اگزوز جدیدی از جنس فولاد ضدزنگ را برای M850i طراحی کرده است که چهار خروجی و صدایی بسیار زیبا و گیرا دارد. تیونر همچنین یک سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم میزان نرمی و خشکی روی سری ۸ هم تولید خواهد کرد.

BMW M850i by Dahler

Dahler، تجهیزات دیگری مانند بالچه‌ی سپر جلو، کاهش ارتفاع تعلیق و رینگ‌های ۲۱ اینچی با تایرهای میشلن را نیز عرضه می‌کند. این تیونر قیمت کیت و تجهیزات سفارشی سری ۸ را اعلام نکرده است.

M850i xDrive
M850i xDrive
M850i xDrive
M850i xDrive
M850i xDrive
M850i xDrive
M850i xDrive
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات