همکاری نماوا و ایرانسل برای علاقه‌مندان به فیلم؛ یه اشتراک حساب شده

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نماوا در یک همکاری مشترک با ایرانسل امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا برای مشترکین ایرانسل را بدون نیاز به خرید اشتراک فراهم کرد.
تبلیغات

 نماوا یک سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال و محتوای تصویری است که در سایت و اپلیکیشن‌های خود به کاربران خدمات پخش بی‌وقفه فیلم، سریال و انیمیشن ایرانی و خارجی ارایه می‌کند. سرویسی که باتوجه به کیفیت بالای ارایه نماوا و  ضعف شبکه‌های ماهواره‌ای و کمبود محتوا برای این سرگرمی، از اقبال خوبی بین مردم برخوردار است.

 حال نماوا با امضای تفاهم‌نامه ای با ایرانسل یک شرایط ویژه و خوب برای کاربران ایرانسلی با هدف همکاری در ارایه خدمات محتوایی و ویدیویی بر بستر ایرانسل ایجاد کرده است، به گونه‌ای که کاربران و مشترکین ایرانسل می‌توانند با اینترنت دیتای ایرانسل بدون خرید اشتراک به محتویات نماوا اعم از فیلم‌ها و سریال های ایرانی و خارجی به‌طور کامل دسترسی داشته باشند.

نماوا

 فقط مد نظر داشته باشید که در صورت استفاده از سرویس نماوا با اینترنت دیتای ایرانسل بدون خرید اشتراک نماوا، حجم مصرفی شما به‌صورت تمام بها محاسبه خواهد شد. حجم مصرفی برای مشترکین ایرانسل که اشتراک نماوا را خریداری و لاگین کرده‌اند هنوز به‌صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

 هدف از امضای این تفاهم نامه دسترسی آسان‌‌تر مشترکین و کاربران ایرانسل به محتویات تصویری نماوا بوده‌است. اقدامی که برای کاربران با مصرف محدود نیز از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون‌به‌صرفه است.

پیشنهاد ویژه نماوا برای رعایت فاصله‌های سلامتی

در این شرایط که تکنولوژی پیشرفت کافی داشته و مردم می‌توانند مایحتاج خود را به‌سادگی از طریق برنامه های اینترنتی فراهم کنند و حتی دیگر برای کارهای مالی و بانکی نیازی به خروج از خانه نیست؛ در زمینه سرگرمی و تفریح نیز با نماوا می‌توانید به تمامی فیلم‌های سینمایی و سریال های روز دنیا از خانه دسترسی داشته باشید و به دور از دغدغه های موجود بنشینیم فیلم ببینیم و زمانی را دور از فضای شهر باشیم.

نماوا

تا ۲۳ ام اسفند‌ماه ۹۸ می‌توانید با ارایه کد تخفیف Namava اشتراک ۳ ماهه نماوا را به قیمت ۱۵٬۰۰۰ تومان، فقط و فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان، و برای تهیه اشتراک یک ماهه با ارایه کد تخفیف Namava1 به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان اقدام کنید.

مشترکان فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۵۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه‌ماهه نماوا با کد تخفیف Namava98 بهره‌مند شوند. هم‌اکنون می‌توانید به بخش خرید اشتراک نماوا رفته و از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات