زمان عرضه گلکسی M21 سامسونگ و طراحی ظاهری آن تأیید شد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندرشده‌ای منتشر شده است که طراحی ظاهری و برخی از مشخصات سخت‌افزاری و زمان رونمایی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه گلکسی M11 و گلکسی M21 سامسونگ را مشخص می‌کند.
تبلیغات

سال گذشته، سامسونگ برای رقابت با محصولات شیائومی، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه گلکسی M را رونمایی کرد. این دو گوشی که گلکسی M10 و گلکسی M20 نام داشتند، جانشینی برای سری گلکسی J بودند.

سامسونگ درادامه محصولات جدیدی از سری گلکسی M، یعنی گلکسی M30 و گلکسی M40، معرفی کرد تا در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت کند. پس‌ازآن، این غول فناوری کره‌ای گلکسی M10s و گلکسی M30s را جانشین این دو مدل کرد. پس از معرفی گلکسی M31s در ماه گذشته، حال زمزمه‌هایی به‌گوش می‌رسد که سامسونگ آماده‌ی رونمایی گلکسی M11 و گلکسی M21 است.

گوشی سامسونگ گلکسی M21 دوربینی سه‌گانه دارد که دوربین اصلی آن از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در‌مقایسه‌با دوربین دوگانه گلکسی M20 که دو حسگر ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی را شامل می‌شد، گلکسی M21 با پیشرفت چشمگیری در بخش دوربین همراه بوده است. در بخش دوربین سلفی نیز، به‌جای حسگر ۸ مگاپیکسلی گلکسی M20، از حسگری ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

رندر گلکسی M21 سامسونگ

ظرفیت باتری گلکسی M21 درمقایسه‌با نسخه‌ی پیشین، از ۵،۰۰۰ به ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است. در نمایشگر نیز، دیگر از پنل LCD خبری نیست و برای محصول جدید، از پنل سوپرآمولد استفاده خواهد شد؛ البته هنوز رزولوشن نمایشگر گلکسی M21 مشخص نشده است.

در گزارش‌ها آمده است امکان دارد گلکسی M21 از تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱ استفاده کند که درمقایسه‌با تراشه‌ی استفاده‌شده در گلکسی M20 (اکسینوس ۷۹۰۴) پیشرفتی درخورتوجه به‌نظر می‌رسد. این تراشه را ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

گلکسی M11 سامسونگ

گلکسی M11 سامسونگ

با اینکه هنوز گلکسی M11 به‌صورت رسمی تأیید نشده است، اطلاعاتی از آن در کنسول گوگل‌‌پلی قرار گرفته که وجود آن را تأیید می‌کند. طبق گزارش‌ها، گلکسی M11 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۵۰ و سه گیگابایت حافظه رم مجهز است. رزولوشن نمایشگر محصول میان‌رده‌ی سامسونگ ۱،۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل و پنل آن نیز از نوع سوپرآمولد است.

درحالی‌که تصاویر رندرشده از برخورداری دوربین سلفی در بالای نمایشگر گلکسی M11 خبر می‌دهند، اطلاعاتی از دوربین اصلی محصول میان‌رده‌ی سامسونگ منتشر نشده است. با‌این‌حال، می‌توان انتظار داشت گلکسی M11 مانند نسخه‌ی گلکسی M10s از دوربینی دوگانه برخوردار باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ می‌توان به برخورداری از حسگر اثرانگشت اشاره کرد.

انتظار می‌رود گلکسی M21 به‌همراه گلکسی M11 بیست‌وششم اسفند رونمایی شوند؛ اما هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت آن‌ها مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات