هلدینگ صباایده مالک ۱۰۰ درصد سینماتیکت شد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
هلدینگ صباایده، مالک برندهای آپارات و فیلیمو و صباویژن، با خرید سهام کامل سینماتیکت مالک ۱۰۰ درصد آن شد.
تبلیغات

هلدینگ صباایده، مالک برندهای آپارات و فیلیمو و صباویژن که تا پیش‌از‌این بخشی از سهام سینماتیکت را دراختیار داشت، با کامل‌کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیت سینما، مالک تمام سهام آن شد. صباایده با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تا پیش‌از‌این اقدام، ۴۵ درصد از سهام سینماتیکت را دراختیار داشت و حال با هدف حمایت بیشتر از کسب‌وکارهای مرتبط با زمینه‌ی فعالیت خود، باقی‌مانده‌ی سهام سینماتیکت را نیز خریده است. 

سینماتیکت قدیمی‌ترین سامانه‌ی فروش آنلاین بلیت سینما است و همکاری آن با صباایده که ۱۵ سال فعالیت در کسب‌وکارهای فناورانه و فعالیت تخصصی در دو حوزه‌ی VOD و UGC سابقه دارد، به توسعه‌ی فضای کسب‌وکار آنلاین در سینما منجر خواهد شد.

صباایده همچنین در بیانیه‌ی خود اهداف سرمایه‌گذاری را تحول در حوزه‌ی بلیت‌فروشی آنلاین سینما ایجاد رونق در بازار بلیت‌فروشی آنلاین با هدف حمایت از سینماها و سینماداران و توسعه‌ی دانش فنی و زیرساختی سامانه‌ی بلیت فروشی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر، نزدیک‌کردن بیشتر فضای آفلاین و آنلاین سینما و رقم‌زدن چشم‌اندازهایی برای بهبود خدمات محتوایی در آینده‌ی سینمای ایران عنوان کرده است. صباایده در اطلاعیه‌ی خود نوشت:

سینماتیکت پلتفرمی با سابقه‌ی هشت سال حضور در صنعت سینما ایران است که به‌عنوان قدیمی‌ترین و اولین سامانه‌ی فروش آنلاین بلیت سینما شناخته می‌شود. صنعت سینما یکی از صنعت‌های پرجاذبه با ظرفیت فراوان در ایران است که سرعت پیشرفت آن در فضای آنلاین به‌‌کندی سپری شده است. صباایده امیدوار است با حمایت‌های مالی و معنوی از استارتاپ در حال رشد سینماتیکت و با اشتراک‌گذاری دانش تخصصی که در طول سال‌ها کسب‌وکار فناورانه به‌دست آورده است، درادامه‌ی این همکاری نوآوری‌هایی در صنعت سینمای ایران و بهه‌ویژه فضای آنلاین رقم بزند. 

زومیت برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و نحوه‌ی همکاری این دو شرکت با بخش روابط‌عمومی تماس گرفت؛ اما اطلاعات بیشتری دراختیار ما قرار داده نشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات