ولوو خط مونتاژ باتری خودروی برقی در بلژیک بازگشایی کرد

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در راستای استراتژی تولید خودروهای برقی تا سال ۲۰۴۰، ولوو خط مونتاژ باتری خود را بلژیک افتتاح کرد.
تبلیغات

ولوو خط مونتاژ جدید باتری خود را در کارخانه بلژیک افتتاح کرد. ساخت این خط تولید جدید مرحله مهمی را در برقی کردن خودروهای ولوو نشان می‌دهد و گامی مهم در هدف خودروساز سوئدی برای تبدیل شدن به شرکتی بدون تأثیر مخرب بر تغییرات اقلیمی تا سال ۲۰۴۰ است.

خیرت برانیل، رئیس عملیات تولید جهانی ولوو دراین‌زمینه گفت:

من خوشحالم که این مناسبت مهم را با کارمندان خود در خنت جشن می‌گیرم. هم‌چنان‌که اولین کارخانه‌ی ما مجهز به خط مونتاژ باتری خودروی الکتریکی می‌شود، خنت نقشی پیشگامانه در این مسیر بازی می‌کند و ما به آماده‌سازی شبکه تولید خود برای برقی کردن محصولات ادامه می‌دهیم.
Electric Car / خودروی الکتریکی برقی

مسئولان ولوو می‌گویند کارخانه خنت از نظر بهینه‌سازی و کارآیی فرایند، درس‌های مهمی برای تولید به سایر خط‌تولیدهای این برند ارائه می‌دهد.

اوایل سال جاری این خودروساز اعلام کرد که خط مونتاژ باتری را در کارخانه‌ای خارج از چارلستون ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده راه‌اندازی می‌کند و کار خود را از پاییز امسال شروع خواهد کرد. ولوو همچنین تأیید کرده است که می‌تواند خودروهای الکتریکی مجهز به باتری را در کارخانه‌ای در لوکیهو چین بسازد. این مرکز همچنین با تولید مدل‌های پل‌استار و Lynk & Co که دارای پلتفرم CMA ولوو هستند، فعالیت خواهد کرد.

Volvo / ولوو

ولوو باتری‌های خود را از CATL چین و LG Chem کره جنوبی تأمین می‌کند. اولین مدل تمام برقی این شرکت ماه اکتبر سال گذشته در قالب ولوو XC40 Recharge رونمایی شد. XC40 Recharge از دو موتور برقی برای با قدرت ترکیبی ۴۰۲ اسب‌بخار بهره می‌برد و دارای باتری‌لیتیوم یون ۷۸ کیلووات ساعت با ظرفیت پیمایش بیش از ۴۰۰ کیلومتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات