ال جی محصولات جدید خانواده لپ‌تاپ Gram را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی چهار محصول جدید از خانواده‌ی لپ‌تاپ‌‌های سبک خود موسوم به گرم را معرفی کرد که همگی با پردازنده‌های نسل دهم اینتل عرضه می‌شوند.
تبلیغات

ال‌جی چهار سال پیش خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های سبک خود به‌نام گرم (Gram) را معرفی کرد. انتخاب این نام نشان‌دهنده‌ی تصمیم جدید شرکت کره‌ای برای تولید محصولات بسیار سبک بود. آن‌ها اکنون با معرفی چهار مدل جدید، خانواده‌‌ی سبک‌وزن‌های خود را توسعه داده‌اند که در انواع ۱۴ تا ۱۷ اینچی به بازار عرضه خواهند شد. به‌علاوه، نمونه‌های دو در یک هم در میان اعضای جدید به‌چشم می‌خورند. اعضای جدید سری لپ‌تاپ ال‌جی گرم با حفظ طراحی و فرم‌فاکتور خانواده‌ی گرم، با برخی قابلیت‌های جدید عرضه می‌شوند که قیمت گران‌تر آن‌ها را تا حدودی توجیه می‌کند.

محصولات جدید ال‌جی در خانواده‌ی گرم همگی باتری‌های بزرگ‌تری درمقایسه‌با نسل قبلی دارند؛ اما وزنشان از ۱/۳ کیلوگرم فراتر نمی‌رود و حتی مدل ۱۷ اینچی نیز در همین بازه‌ی وزنی قرار می‌گیرد. هر دو مدل ۱۷ و ۱۵ اینچی به باتری‌های ۸۰ واتی مجهز شده‌اند که طبق ادعای شرکت سازنده، به‌ترتیب ۱۷ و ۱۸/۵ ساعت شارژدهی به کاربر ارائه می‌کنند و مدل ۱۴ اینچی از باتری کوچک‌تر ۷۲ واتی برخوردار است که البته باتوجه‌به کوچک‌تر‌بودن ابعاد نمایشگر، تأثیر زیادی روی شارژدهی نمی‌گذارد. به‌گفته‌ی ال‌جی، شارژدهی مدل معمولی ۱۴ اینچی و مدل دو در یک به‌ترتیب ۱۸/۵ و ۲۰/۵ ساعت است.

ال‌جی در اعضای جدید خانواده‌ی گرم از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل بهره می‌برد. نسخه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی به پردازنده‌ی Core i5-1035G7 و مدل دو در یک به پردازنده‌ی کم‌مصرف‌تر Core i7-10510U و مدل ۱۷ اینچی به پردازنده‌ی قدرتمندتر Core i7-1065G7 مجهز خواهند بود. بزرگ‌ترین عضو خانواده و مدل دو در یک با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی SSD و مدل‌های دیگر با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD به بازار عرضه می‌شوند. لپ‌تاپ جدید ۱۷ اینچی گرم نمایشگری با رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ و نسخه‌های دیگر نمایشگری با رزولوشن Full HD دارند. همچنین، نسخه‌ی دو در یک به نمایشگر لمسی با پوشش گوریلا گلس مجهز است.

لپ تاپ ال جی گرم / LG Gram

تمامی محصولات جدید ال‌جی در خانواده‌ی گرم آزمایش‌‌های استاندارد MIL-STD-810 را پشت‌سر گذاشته‌اند و درمقابل مواردی همچون شوک، لرزش، گردوغبار و دمای زیاد مقاوم هستند. مشخصات ذکرشده نشان می‌دهند قطعا شرکت کره‌ای قیمت گرانی برای لپ‌تاپ‌های جدیدش در نظر خواهد گرفت. براساس شنیده‌ها، نسخه‌ی ۱۴ اینچی پایه‌ی لپ‌تاپ‌های گرم با قیمت ۱،۱۹۹ دلار، نسخه‌ی ۱۵ اینچی با قیمت ۱،۲۹۹ دلار، مدل دو در یک ۱۴ اینچی با قیمت ۱،۵۹۹ دلار و مدل ۱۷ اینچی با قیمت ۱،۸۴۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های ایسر، مک‌بوک‌های اپل، انواع لپ‌تاپ لنوو و محصولات دل و اچ‌پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات