معرفی ساعت هوشمند تایمکس؛ مجهز به GPS و عمر باتری ۲۵ روزه

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تایمکس به‌تازگی ساعت هوشمند جدیدی با تمرکز بر ویژگی‌های ورزشی و عمر باتری ۲۵ روزه معرفی کرده است.
تبلیغات

تایمکس (Timex) که از ساعت‌سازان بسیار قدیمی به شمار می‌رود به‌تازگی ساعت هوشمند جدیدی با نام Ironman R300 و با تمرکز بر ویژگی‌های ورزشی روانه‌ی بازار کرده است.

با اینکه این شرکت پیش‌تر نیز ردیاب‌های تناسب اندام با برخی ویژگی‌های ساعت هوشمند نظیر صفحه‌ی لمسی و GPS عرضه کرده بود؛ اما می‌توان گفت محصول اخیر پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند عرضه شده توسط این شرکت به شمار می‌رود.

به‌گفته‌ی تایمکس، در این ساعت هوشمند برنامه‌های تمرینی تدوین شده توسط ورزشکاران و مربیان برتر گنجانده شده است. ساعت هوشمند R300 برای سنجش دقیق موقعیت و اندازه‌گیری دقیق فاصله‌ی پیمایش شده و سرعت حرکت در حین دویدن به تراشه‌ی GPS مجهز شده است. این ساعت همچنین از نمایشگری با قابلیت روشن ماندن دائمی (always-on)، ردیاب چرخه خواب و حسگر ضربان قلب بهره می‌برد؛ اما چشمگیرترین ویژگی این ساعت، عمر باتری آن است. طبق ادعای تایمکس، باتری این ساعت پس از یک‌بار شارژ تا ۲۵ روز دوام می‌آورد. البته در صورت فعال بودن دائمی GPS این ساعت، عمر باتری به ۲۰ ساعت تقلیل پیدا می‌کند. باتوجه به ضد آب بودن این ساعت هوشمند تا عمق ۳۰ متری، حتی در حین شنا نیز قابل‌استفاده است.

این ساعت هم‌اکنون با برچسب قیمتی ۱۲۰ دلاری در وب‌سایت این شرکت موجود است. این قیمت در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند مجهز به GPS از برندهای دیگر نسبتا ارزان محسوب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات