هواوی پشتیبانی فنی بیمارستان ووهان برای مبارزه با ویروس کرونا را برعهده گرفت

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی نیز به یاری ووهان شتافته و شبکه‌ی ۵ جی را به منظور تسریع در تبادل اطلاعات در شهر ووهان و بیمارستان تازه تأسیس این شهر را به منظور مبارزه با کرونا راه‌اندازی کرده است.
تبلیغات

هواوی پشتیبانی فنی در پروژه بیمارستان Vulcan Mountain که جهت مبارزه با بیماری کرونا احداث شده را به عهده گرفته؛ این بیمارستان با الگوبرداری از مدل بیمارستان Xiaotangshan که در پایتخت چین و تنها در مدت ۷ روز ساخته شده بود، به بهره‌برداری رسیده است.

هواوی تیمی ۱۵۰ نفر را برای کمک به پروژه‌ی مقابله با ویروس کرونا تشکیل داده و اقدامات خود شامل دریافت هشدارها از مراکز اضطراری کنترل در شهر ووهان تا بهره‌برداری از ایستگاه‌های شبکه نسل پنجم (5G)، مراحل احداث ایستگاه‌ها از برنامه‌ریزی شبکه، جمع‌آوری اطلاعات، طراحی و ساخت تا اجرای بسترهای ارتباطی و بهره‌برداری نهایی را تنها در سه روز انجام داده است.

در حال حاضر سه اپراتور اصلی شبکه 5G در نزدیکی بیمارستان یادشده به بهره‌برداری رسیده و این شبکه به برقراری ارتباط فوق سریع بیمارستان کمک می‌کند و دسترسی سریع به داده‌ها، جمع‌آوری اطلاعات، تبادل نظر با مراکز دیگر، پایش از راه دور و دیگر سرویس‌ها ممکن خواهد شد.

هواوی تیم حفاظتی ویژه‌ای را هم در نقاط لازم مستقر کرده و این تیم وظایفی مانند بررسی و نظارت جهت اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ویدئو کنفرانس کمیسیون بهداشت و درمان شهر را به عهده ‌دارد. این سیستم از پلتفرم‌های مشاوره‌ای مهم برای کمیسیون یادشده به شمار می‌آید.

هواوی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، کنفرانس GDC.Cloud 2020 را که رویدادی برای توسعه‌دهندگان محصولات هواوی است، لغو کرد. این مراسم قرار بود ۱۱ و ۱۲ فوریه در شهر شنزن برگزار شود، حال آنکه با تحت تأثیر بودن کشور چین به موجب ویروس کرونا، این نشست به زمانی دیگر موکول شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات