روش‌های خرید بلیط ارزان هواپیما از الی گشت

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
هواپیما یکی از وسایل نقلیه پرطرفدار در دنیای امروز ما است که به‌دلیل همین محبوبیت، همه به‌دنبال سفری ارزان با آن هستند.
تبلیغات

 این نکته ازنظر بسیاری از طرفداران سفرهای هوایی بسیار مهم است که در هر لحظه‌ای بتوانند بلیط ارزان هواپیما تهیه کنند و با کمترین هزینه، بیشترین سود را از سفر خود ببرند و علاوه‌بر داشتن، سفری خاطره‌انگیز و مطمئن با خط هوایی دلخواهشان، در پایان سفر، کمی بیشتر از انتظارشان، پولی در جیبشان بماند. خرید بلیط هواپیما ارزان نیز خود مهارت محسوب می‌شود که باید قبل از هرچیز، کمی درباره‌ی راهکارهای آن بدانیم. در این فرصت، قصد داریم با بیشتر راهکارهای این نوع خرید آشنایتان کنیم. با ما همراه باشید.

پس‌انداز در سفرهای هوایی

در بسیاری از سفرهای هوایی، بلیط‌های هواپیما یکی از قسمت‌های پرهزینه سفر محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر به‌دلیل رقابت موجود میان ایرلاین‌ها، بازهم شاهد هزینه‌ی هنگفت بلیط هواپیما و اضطراب عده‌ای از مسافران هستیم که می‌خواهند با خرید ارزان بلیط هواپیما خرج سفر خود را کمتر کنند. وقتی برای سفرهای انفرادی یا حتی خانوادگی به‌دنبال برنامه‌ریزی سفری خارجی هستید، به‌دنبال بلیط هواپیما می‌گردید و می‌خواهید از کوچک‌ترین فرصت موجود هم استفاده کنید. خبر خوشحال‌کننده این است که روزانه هزاران ایرلاین ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین سفرها را به شما پیشنهاد می‌کنند و مدام در پی رقابت با دیگر ایرلاین‌ها هستند؛ اما اینکه کی و کجا باید این بلیط‌های ارزان را پیدا کنید، به‌خودی‌خود جای تأمل دارد. به‌عنوان مثال، در ایران وب‌سایت‌های معتبر مسافرتی و گردشگری وجود دارند که به‌خوبی می‌توانند مسافران و مخاطبان سفرهای هوایی را از آخرین اخبار و تخفیف‌های ایرلاین‌ها مطلع سازند.

الی گشت

داستان‌های ساختگی را نادیده بگیرید

اول از همه به‌یاد داشته باشید برای پیداکردن بلیط ارزان، به تیر جادویی یا یکی از حرکت‌های عجیب نینجاها نیازی ندارید. شاید از این حرف تعجب کنید؛ اما در بسیاری از فضاهای آنلاین، داستان‌های ساختگی درباره‌ی پیداکردن بلیط ارزان هواپیما وجود دارد که با هیچ منطقی سازگار نیستند. ازاین‌رو، اگر به وب‌سایت معتبری سر نزنید، یک مشت دروغ و کلک تحویل می‌گیرید که شما و پولتان را به بی‌راهه می‌کشاند. بسیاری از این به‌اصطلاح وب‌سایت‌هایی که بعد از گذشت چند روز دیگری خبری ازشان نیست، تنها کاری که می‌کنند، این است که اطلاعات پوشالی عمومی و منقضی‌شده را برای رکب‌زدن به کاربران در صفحات خود می‌گذارند تا پولی از جیب کاربران نصیبشان شود. پس قبل از هر چیز، وب‌سایت‌های رسمی و شناخته‌شده با سابقه‌ی درخشان در این صنعت را فراموش نکنید.

درمقابل زمان و روز سفرتان، انعطاف به خرج دهید

در قدم اول باید بدانید قیمت بلیط‌های هواپیما بسته به هر روز هفته، زمان‌های مشخصی در سال و تعطیلات پیش رو مانند نوروز ۱۳۹۹، کریسمس و دیگر تعطیلات بین‌المللی در هر زمانی تغییر می‌کند. به‌عنوان مثال، اروپا در ماه اوت میزبان سیل عظیمی از گردشگران است و این باعث می‌شود چرخش مالی شرکت‌های هواپیمایی و قیمت بلیط‌های هواپیما نیز دچار نوسان شود. به زبان ساده‌تر، اگر می‌خواهید به‌جای مشخصی سفر کنید یا می‌خواهید وقت و تاریخ سفر خود را برای خرید بلیط آزاد بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر و قبل از سررسیدن موعد سفرتان، به‌ویژه در تعطیلات، بلیط ارزان خود را بخرید.

در انتخاب مقصدتان منعطف باشید  

اگر نمی‌توانید درمقابل زمان و تاریخ پروازتان منعطف باشید و هر زمانی را انتخاب کنید، پس می‌توانید کمی درباره‌ی مقصدتان تجدیدنظر کنید و چند گزینه برای انتخاب در چنته داشته باشید. بهتر است هر دو گزینه، یعنی انعطاف در زمان و تاریخ سفر و مقصد را داشته باشید؛ اما اگر این کار برایتان امکان‌پذیر نیست، حتما یکی از آن‌ها را در برنامه‌ی خود قرار دهید. سایت‌های معتبر این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با چند کلیک، ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیما را تهیه کنید.

از تخفیف‌های قاره‌پیمایی استفاده کنید

تا همین چند سال پیش، اگر می‌خواستید از یک کشور در قاره‌ای به کشوری دیگر در قاره‌ای دیگر سفر کنید، باید متحمل هزینه‌های هنگفت ایرلاین‌ها می‌شدید؛ اما در‌حال‌حاضر می‌توانید با تخفیف‌ها و موقعیت‌هایی که ایرلاین‌ها دراختیارتان می‌گذارند، سفرهای طولانی و بین‌قاره‌ای خود را حتی گاهی ارزان‌تر از سفر به کشوری دیگر در قاره خودتان کنید.

همیشه مستقیم به مقصد پرواز نکنید

این کار نه‌تنها کمک می‌کند با سفر خود انعطاف‌پذیرتر رفتار کنید و بهترین و معقول‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید؛ بلکه سبب می‌شود با سفر غیرمستقیم بتوانید هزینه‌های سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. برای مثال، خیلی ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود اگر برای رفتن به لندن، اول به آمستردام و سپس با بودجه و تخفیف به لندن سفر کنید.

از پیشنهادهای ویژه چشم برندارید

قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید و با خرید بلیط کار سفر را به‌اتمام برسانید، با عضویت در وب‌سایت‌های معتبر مسافرتی و گردشگری، از آخرین پیشنهادها و ارزان‌ترین آن‌ها مطلع شوید. بعد از اینکه در سایت‌های معتبر عضو شدید، فقط با دادن یک آدرس ایمیل می‌توانید در زمان‌های خاص با دریافت ایمیل از سفرهای کم‌هزینه و ارزان و از بلیط‌هایی با قیمت مقرون‌به‌صرفه آگاه شوید. وب‌سایت‌های معتبر مانند پنجره‌ای کوچک، اما هوشمند هر چیز لازم برای سفر را در ختیارتان قرار می‌دهند.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت

تلفن: ۰۲۱۸۵۴۰

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات