هواوی Y7p با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی Y7p با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ مگاپیکسلی، سیستم هوش مصنوعی و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.
تبلیغات

هواوی در چند سال گذشته در بخش موبایل، به‌خصوص میان‌رده و پایین‌رده‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته است. حالا این شرکت با معرفی گوشی ارزان‌ قیمت دیگری با نام Huawei Y7p قصد دارد فشار خود روی رقبا را بیشتر کند.

هواوی Y7p مجهز به یک پردازنده‌ی کرین 710F در کنار چهار گیگابایت رم، از اندروید ۹ به‌همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و یک درگاه میکرو اس‌دی برای افزایش ظرفیت حافظه تا سقف ۵۱۲ گیگابایت است.

هواوی برای این گوشی صفحه‌نمایشی از نوع LCD با رزولوشن HD پلاس (۱۵۶۰ در ۷۲۰) و اندازه‌ی ۶/۳۹ اینچ به‌همراه جایگاه دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی در گوشه‌ی سمت چپ بالا را انتخاب کرده است. در پشت گوشی می‌توان حسگر اثر انگشت به‌همراه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک حسگر عمق تصویر دو مگاپیکسلی آن‌ را همراهی می‌کنند.

این گوشی در دو رنگ آبی شفق قطبی (Aurora Blue) و مشکی نیمه شب (Midnight Black) به بازار عرضه می‌شود و از یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. شارژ این دستگاه توسط درگاه میکرو USB با ظرفیت ورودی ۱۰ وات انجام می‌شود.

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به وای‌فای 802.11 b/g/n، جک صوتی ۳/۵ میلی‌متری، بلوتوث ۵، حسگرهای نور محیط، قطب‌نما، شتاب‌سنج و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این گوشی ۱۵۹.۸۱ میلی‌متر ارتفاع و ۷۶/۱۳ میلی‌متر عرض دارد و ضخامت آن ۸/۱۳ میلی‌متر است.

هواوی Y7p برچسب قیمت ۱۶۰ دلاری دارد. در صورت پیش خرید گوشی که تاریخ آن از روز ۲۰ فوریه سال جاری معادل اول اسفند ماه ۱۳۹۸ شمسی خواهد بود می‌توان آن را با قیمت ۱۵۰ دلار تهیه کرد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات