اینستاگرام قابلیت مشاهده میزان تعامل با کاربران را اضافه کرد

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام در آخرین به‌روزرسانی امکان مشاهده‌ی میزان تعامل با افراد دنبال‌کننده را به پلتفرمش اضافه کرده است.
تبلیغات

یکی از اهداف مهم‌ ما از عضویت در شبکه‌های اجتماعی تعامل با افرادی است که علایق مشترکی با ما دارند. این موضوع «میزان علایق مشترک»، به‌‌ویژه در اینستاگرام، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چراکه آنچه در اینستاگرام مشاهده می‌کنیم، اساسا برپایه‌ی علایق افرادی شکل می‌گیرد که دنبال می‌کنیم. اینستاگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند میزان علایق مشترک با افرادی را مشاهده کنند که دنبال می‌کنند و ازطریق مدیریت این فهرست به تجربه‌ی بهتری در این شبکه‌ی اجتماعی دست پیدا کنند.

اینستاگرام درباره‌ی جدیدترین به‌روزرسانی خود چنین می‌گوید:

قصد ما این است افراد به علایق خود و آنچه به آن اهمیت می‌دهند، نزدیک‌تر شوند. می‌دانیم ممکن است اخلاق و علایقتان با گذشت زمان تغییر کند؛ مثلا هنگامی‌‌که فارغ‌التحصیل می‌شوید یا از شهری به شهر دیگر نقل‌مکان می‌کنید یا سرگرمی جدیدی می‌یابید. هدف ما این است حساب‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، چنان مدیریت کنید تا بیشترین علایق مشترک با آنان را داشته باشید.

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید

این خصیصه، به‌ویژه هنگامی‌ بسیار سودمند است که قصد دارید تعداد دنبال‌کننده‌هایتان را کم کنید. اینستاگرام همچنین قابلیت مرتب‌سازی این فهرست براساس بیشترین و کمترین میزان علایق مشترک را اضافه کرده است. این امر می‌تواند جذاب و در‌عین‌حال ترسناک باشد؛ چراکه در انتهای فهرست، افرادی را خواهید دید که دیگر علاقه‌ی مشترک و تعاملی با شما ندارند.

این به‌روزرسانی ازطریق گوگل‌‌پلی و اپ‌استور دردسترس است. برای استفاده از امکانات جدیدترین به‌روزرسانی اینستاگرام فقط کافی است یک‌بار برنامه را ببندید و مجددا به آن وارد شوید. پس‌از‌آن در قسمت دنبال‌کنندگان (Follwing)، این ویژگی را مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات