جشنواره نوروزی هوآوی آغاز شد

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
هواوی اعلام کرده که جشنواره‌ی نوروزی خود را آغاز کرده و طی این جشنواره جوایز متعددی را به خریداران محصولاتش هدیه خواهد داد.
تبلیغات

هواوی جشنواره‌ی نوروزی خود را از امروز، ۱۷ آبان ماه آغاز کرده که تا ۲۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت. در این جشنواره، خریداران گوشی‌های هوشمند این شرکت شانس دریافت هدیه‌های متفاوت و جذابی که تعداد آن به ۱۳۹۹۰۰ جایزه می‌‌رسد، را خواهند داشت.

برای دریافت این جوایز، کافی است یکی از هشت محصول این جشنواره نوروزی یعنی گوشی‌های هواوی Huawei P30 Pro، Huawei Nova 5T، Huawei Y9S، Huawei P30 Lite، Huawei Y9 Prime 2019، Huawei Y7 Prime 2019،  Huawei Y6 و Huawei Y5 2019 را خریداری کنید.

گوشی های هواوی

پس از خرید محصول از فروشگاه‌های منتخب جشنواره یا وب‌سایت دیجی‌کالا در بازه زمانی اعلام شده، با مراجعه به محل دریافت هدایا، می‌توانید هدایای خود را دریافت کنید که ارزش ریالی هدایا از ۸۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

خریداران محصولات مورد نظر هواوی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir، فرم ثبت‌نام در قرعه‌کشی را تکمیل کنند. در مرحله بعد یک، کد دعوت منحصر‌به‌فرد و همچنین کد قرعه‌کشی به آن‌ها تعلق می‌گیرد که باید آن را ذخیره و یادداشت کنند. پیگیری قرعه‌کشی‌ها از طریق وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام هواوی ممکن خواهد بود.

جشنواره هواوی

از هدایای این قرعه‌کشی می‌توان به ۳۰ دستگاه لپ‌تاپ Huawei MateBook X Pro، ۷۰ دستگاه ساعت هوشمند Huawei GT2، ۱۴۰ دستگاه گوشی Huawei Y9S اشاره کرد که در هفت قرعه‌کشی برنده‌های این جوایز مشخص خواهد شد.

جوایز جشنواره هواوی

قانون‌هایی هم برای اجرای بهتر جشنواره نوروزی هواوی در نظر گرفته شده است. هر فرد می‌تواند تنها یک بار در قرعه‌کشی برنده شود. همچنین اگر شخصی از کد دعوت فرد دیگری استفاده کند، صاحب آن کد از یک شانس بیشتر در قرعه‌کشی برخوردار خواهد شد. در نهایت، امکان استفاده از هر کد دعوت برای دو مرتبه وجود خواهد شد. در مجموع، با این روش، شانس هر فرد در قرعه‌کشی سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کد ملی و شماره موبای ثبت ‌شده در فرم نیز باید منحصر‌به‌فرد باشد. جهت اجرای سالم کمپین و قرعه‌کشی‌ها، افراد برنده در قرعه‌کشی باید مدارکی را ارائه دهند که نشان دهد خریدار اصلی و واقعی محصول هستند.

باری دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اَبَر جشنواره نوروزی هواوی می‌توانید به وب‌سایت HuaweiPromotion.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات