خرید اقساطی قطعات کامپیوتر و سیستم های اسمبل شده با شرایط ویژه آترامارت

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از نیازهایی که کمبودش در خانواده‌ها با رشد فرزندان بسیار احساس می‌شود، داشتن کامپیوتر است. در دنیای امروز که تمامی‌ امور افراد ازطریق اینترنت و مسائل کامپیوتری رفع‌و‌رجوع می‌شود، داشتن کامپیوتر مناسب چه ازلحاظ علمی‌ و چه ازلحاظ تحقیقاتی می‌تواند کمک شایانی به فرزندان کند.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی آترامارت در بخش کیس‌های اسمبل‌شده انواع کیس‌های خانگی و اداری و گیمینگ را به‌صورت کاملا پک و با نصب ویندوز رایگان به‌صورت نقد و اقساط و با قیمت بسیار ویژه دراختیار مشتریان قرار می‌دهد تا سهمی‌ بسیار کوچک در رفاه حال مشتریان داشته باشد. برای خرید کیس‌های اسمبل‌شده می‌توانید اینجا کلیک کنید.

این سیستم‌ها براساس سال‌ها تجربه‌ی کارشناسان فروش و خدمات فروشگاه اینترنتی آترامارت باتوجه‌به نیازهای مشتری و هماهنگی قطعات داخلی کیس با یکدیگر طراحی و اسمبل شده‌اند و کسانی‌که اطلاعاتی از سخت‌افزار کامپیوتر ندارند، می‌توانند به‌راحتی سیستم موردنیاز خود را تهیه کنند.

از دیگر خدمات آترامارت راهنمایی تلفنی کارشناسان برای جمع‌آوری کیس با قطعات درخواستی مشتریان و ارائه‌ی مشاوره به افراد برای جمع‌آوری سیستم‌های خاص است. فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فروش اقساطی موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، گجت، قطعات کامپیوتر، سیستم‌های اسمبل‌شده، پرینتر، فکس، کنسول بازی و لوازم جانبی است. برای خرید نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتال می‌توانید اینجا کلیک کنید.

آترامارت

در آترامارت می‌توانید به‌سادگی و با چند کلیک در هر زمان و مکان کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و با یکی از روش‌های اقساطی (چک، سفته، گواهی کسر از حقوق یا کارت‌های اعتباری ایران‌رنتر) با شرایطی ویژه تا ۲۴ ماه اقساط انتخاب کنید و مقابل در منزل یا محل کار تحویل بگیرید. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی کالاهای دیجیتال می‌توانید اینجا کلیک کنید.

آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت علاوه‌بر دفتر فروش، از دفتر خدمات پس از فروش با به‌روز‌ترین دستگاه‌های تعمیراتی و مجوز رسمی‌ اتحادیه‌ی فناوران رایانه تهران برخوردار است که خدماتی بسیار ویژه برای مشتریان آترمارت ارائه می‌دهد. همچنین، این مجموعه تاکنون به‌عنوان تأمین‌کننده کالا با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی همکاری کرده است و آمادگی خود برای همکاری در فروش نقدی و اقساطی را با تمام شرکت‌ها و سازمانها اعلام می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات