خودروهای جدید هیوندای با ضمانت ۳ سال سرویس رایگان عرضه می‌شوند

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ضمانت و خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای دو عامل مهم در فروش محصولاتش است. حال این خودروساز با اضافه‌کردن سه سال سرویس رایگان سطح جدیدی از خدمات را تعریف کرده است.
تبلیغات

در نگاه نخست ظاهر، کارایی، ویژگی‌های فنی و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در یک خودرو می‌تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد، اما همه می‌دانیم که هزینه‌های نگهداری، کیفیت ضمانت و خدمات پس از فروش در درازمدت اهمیت بالاتری دارند. در صورتی که قصد استفاده‌ی طولانی‌مدت از یک خودرو را داشته باشید، این موارد مهم‌تر هم می‌شوند، چراکه ممکن است طی سال‌ها بار مالی زیادی بر شما تحمیل کنند. به همین دلیل است که بحث ضمانت و خدمات پس از فروش از رقابتی‌ترین زمینه‌ها میان خودروسازان مختلف است و هر برند سعی می‌کند با ارائه‌ی ضمانت و خدمات بهتر مشتریان را به‌سوی خود جذب کند.

هیوندای

در این میان هیوندای همواره با ارائه‌ی ضمانت ۱۰ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر برای سیستم پیشرانه و انتقال قدرت، ضمانت محدود ۵ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر برای خودروهای صفر کیلومتر و ضمانت ۷ ساله سلامت رنگ و بدنه، سعی کرده است نظر مشتریان آمریکایی را به خود جلب کند. با وجود ارائه‌ی تمام این ضمانت‌ها، این خودروساز کره‌ای حالا سطح جدید از خدمات را معرفی کرده است.

هیوندای

براساس اعلام این شرکت، از روز ۱۲ بهمن سال جاری، تمام خودروهای صفر کیلومتر علاوه بر تمامی ضمانت‌های پیشین، تا سه سال یا ۳۶ هزار کیلومتر سرویس رایگان نیز خواهند داشت. این سرویس‌ها شامل تعویض روغن، فیلتر روغن و کنترل تایرها خواهد بود. این اقدام جدید بخشی از برنامه‌ی ضمانت هیوندای است که هدفش بهبود تجربه‌ی خرید این برند و ارائه‌ی خدمات بهتر برای جلب نظر مالکان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات