بلک شارک 3 از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با نزدیک شدن به تاریخ معرفی رسمی گوشی گیمینگ بلک شارک، برند زیر مجموعه‌ی شیائومی، مشخصات بیشتری از این گوشی محبوب فاش شده است.
تبلیغات

بلک شارک، زیر برند گیمینگ شیائومی، خود را برای معرفی سری جدید از گوشی گیمینگ محبوبش آماده می‌کند. بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو قرار است سوم مارس (۱۳ اسفند) به‌طور رسمی معرفی شوند. باتوجه به نزدیک شدن به تاریخ معرفی رسمی این دو گوشی طبیعی است که انتشار اخبار و شایعات پیرامون آن‌ها به اوج برسد. از اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی‌ها فاش شده است به‌نظر می‌رسد این بار نیز همانند گذشته باید منتظر معرفی گوشی قدرتمندی از سوی بلک شارک باشیم.

ویدئوی جدیدی که به‌تازگی توسط لی جون (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی، در یک شبکه‌ی اجتماعی چینی منتشر شده است برخی از مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ بلک شارک را فاش می‌کند. این ویدئو وجود نسخه‌ی پروی این گوشی را هم تأیید می‌کند. ظرفیت باتری نسخه‌ی پرو ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری نسخه‌ی معمولی ۴۷۲۰ میلی‌آمپرساعت است. هر دو نسخه از این گوشی به قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز خواهند بود. مدیرعامل شیائومی در پست ارسالی خود در شبکه‌ی اجتماعی ویبو ادعا کرده است که باتری هر دو گوشی به لطف تکنولوژی شارژ سریع شیائومی در عرض تنها ۱۵ دقیقه از وضعیت خالی به شارژ ۶۰ درصدی می‌رسد. در این پست همچنین از طراحی دو سلولی باتری این گوشی‌ها پرده برداشته شده است.

اطلاعات منتشر شده از بلک شارک بعدی به همین‌جا ختم نمی‌شوند. به‌تازگی اسکرین شاتی از این گوشی منتشر شده است که امتیاز آن را در اپلیکیشن بنچمارک‌گیری Antutu نشان می‌دهد. این گوشی توانسته است با کسب امتیاز ۶۱۲،۶۵۱ رکورد بالاترین امتیاز ثبت شده توسط گوشی‌های هوشمند را بشکند. پیش‌ازاین گوشی ویوو iQOO 3 با کسب امتیاز ۵۹۷،۵۸۳ رکورددار بالاترین امتیاز این اپلیکیشن بود و ROG Phone 2 با کسب  ۵۰۷،۰۵۱ امتیاز در جای دوم قرار داشت. که هر سه این‌ها از گوشی‌های مخصوص گیمینگ هستند.

ناگفته نماند با وجود اینکه هر دو گوشی بلک شارک ۳ و iQOO 3 همانند برخی پرچم‌داران برندهای دیگر نظیر گلکسی اس ۲۰ و شیائومی می ۱۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند اما تفاوت در سرعت کلاک پردازنده می‌تواند باعث ثبت امتیازات مختلفی برای این گوشی‌ها شود.

بنچمارک بلک شارک ۳

طبق بنچمارک AnTuTu، گوشی بلک شارک ۳ در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی نسل پنجم از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. همچنین این گوشی به نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن +QHD (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰) مجهز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی گیمینگ موردانتظار بلک شارک باید چند روزی تا موعد معرفی رسمی آن به انتظار بنشینیم.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات