دریافت سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تسهیل شد

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تپ‌سی اعلام کرده که از این پس رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند از تمام کارت‌های بانکی خود برای دریافت سهمیه‌ی بنزین استفاده کنند.
تبلیغات

تپ‌سی اعلام کرده که از ۲۶ بهمن‌ماه، امکان دریافت سهمیه‌ی بنزین برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با تمامی کارت‌های سوخت متعلق به خودشان، ممکن خواهد شد. هومن دمیرچی، معاون عملیات شرکت تپسی با اعلام این مطلب گفت:

با هماهنگی‌های انجام شده بین نهادهای ذیربط، یکی از مهم‌ترین مشکلات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی یعنی مشکل کارت‌های بانکی سوخته یا مفقودی برای دریافت سهمیه سوخت، برطرف شد. به این ترتیب رانندگان این شرکت‌ها از شنبه ۲۶ بهمن می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت، از تمامی کارت‌های بانکی خود برای دریافت اعتبار سهمیه سوخت استفاده کنند و دیگر نیازی نیست تا منتظر تأیید شماره حساب بانکی جدید برای دریافت سهمیه باشند.

براساس اطلاعات ارائه شده با راه‌اندازی سامانه سماس، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و با استفاده از کد ملی، رمز کارت (چهار رقم آخر کد ملی) و شماره تلفن فعال در هر یک از شرکت‌هایی که در آن‌ها فعال هستند، مانده اعتبار سوخت و تاریخچه واریز اعتبار خود را ببینند. همچنین می‌توانند در این سامانه نسبت به تغییر یا بازنشانی رمز اعتبار سوخت خود اقدام کنند. 

سامانه سماس با هدف ثبت آنلاین اطلاعات ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌و‌نقل هوشمند مسافر، ایجاد شده و قرار است اطلاعات مربوط به پیمایش رانندگان فعال در این تاکسی‌ها در آن ثبت شود. با راه‌اندازی این سامانه، روند دریافت و بررسی اطلاعات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سریع‌تر شده و به این ترتیب، زمان‌های واریز سهمیه سوخت آن‌ها منظم‌تر می‌شود.

تپسی

سهمیه رانندگان تاکسی‌های آنلاین ماهانه پرداخت می ​​شود

سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های آنلاین که قرار بود به‌صورت هفتگی پرداخت شود، باتوجه به زمان‌بر بودن فرایند دریافت و تأیید اطلاعات رانندگان از شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌و‌نقل هوشمند، از این پس به‌صورت ماهانه به حساب این رانندگان واریز می‌شود. دمیرچی در این رابطه گفت:

ما اطلاعات پیمایش رانندگان فعال در تپسی را بیست و ششم هر ماه به وزارت کشور ارائه می‌دهیم و وزارت کشور در هفته اول هر ماه، اعتبار سهمیه رانندگان را به حسابشان واریز می‌کند.

وی در رابطه با میزان اینکه سهمیه‌ی به چه کسانی تعلق می‌گیرد، گفت:

باتوجه به اینکه رانندگان فعال در تاکسی‌های اینترنتی باید در مجموع حداقل ۲۰۰ کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند تا مشمول دریافت سهمیه سوخت شوند، تپسی امکان جدیدی در اپلیکیشن سفیران خود اضافه کرده است که آن‌ها می‌توانند میزان پیمایش خود در تپسی را در آن ببینند و مجموع پیمایش ماهانه‌شان را رصد کنند تا مطمئن شوند که مجاز به دریافت سهمیه خواهند شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات