داهوا ایران؛ نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در ایران

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
دوربین مداربسته داهوا در روزهای منتهی به سال نو یکی از محصولات پرمصرفی است که مردم از آن برای افزایش امنیت محل کار، زندگی و... پیش از سفرهای نوروزی‌شان از آن‌ها استفاده می‌کنند.
تبلیغات

داهوا به‌نوعی یکی از محبوب‌ترین برندها است و شاید بتوان گفت داهوا محبوب‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های حفاظتی در میان مردم، به‌ویژه در کشور ایران است و نمایندگی داهوا در ایران فروش چشمگیری دارد.

معرفی برند داهوا

شرکت داهوا فعالیتش را از سال ۲۰۰۱ با تولید دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط‌کننده، هاردها، کنترلرها و هوشمندسازی منازل آغاز کرد..داهوا اولین شرکتی است که توانست دستگاه‌های ضبط‌کننده‌ی هشت‌کاناله را با قابلیت پخش واقعی در سراسر جهان تولید کند. این شرکت بیشتر تمرکز خود را روی تحقیق و توسعه گذاشته است و نمایندگی و شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ و در همان آغاز کار، فعالیتش را در بخش توسعه و تحقیق افزایش داد؛ به‌گونه‌ای که در سال ۲۰۱۴، میزان ۱۰ درصد از درآمدهای خود را به‌صورت رسمی به این موضوع اختصاص داد و هرساله این مبلغ را صرف تحقیقات و توسعه‌ی محصولات خود می‌کند. به‌همین‌دلیل، داهوا درزمینه‌ی تولیدات خود، شرکتی پیشرو در سراسر جهان به‌شمار می‌آید. برند داهوا (DAHUA) برندهایی را نیز به‌عنوان زیرمجموعه خود دربر می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به کوپر داهوا و ایزی آی‌پی اشاره کرد که در بازار جهانی، به‌ویژه ایران، بسیار محبوب هستند.

برند داهوا در چه کشورهایی فعالیت می‌کند؟

برند داهوا به‌سبب کیفیت کم‌نظیرش توانسته است برند خود را در سرتاسر جهان گسترش دهد و محصولاتش را به سرتاسر دنیا صادر کند. محصولات داهوا در بیش از ۱۸۰ کشور جهان فروخته می‌شود؛ اما به‌طور رسمی در ۳۵ منطقه نمایندگی فروش دارد که در بین آن‌ها می‌توان نمایندگی داهوا در ایران را نام برد. این گستردگی جغرافیایی سبب شده است داهوا فروش چشمگیری در سرتاسر جهان تجربه کند و طبق آمار موجود، بتواند خود را به رده‌ی دوم دوربین‌های مداربسته‌ی پرفروش‌ در سراسر جهان برساند.

داهوا

مزایای دوربین‌های داهوا

شرکت داهوا دوربین‌های مداربسته خود را با مزایای زیادی به بازار روانه می‌کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از کابل‌های ارتباطی بهینه در ساختار دستگاه‌ها
  • کیفیت تصاویر چشمگیر دوربین‌های مداربسته داهوا
  • استفاده از تکنولوژِی 4K در ساختار دوربین‌ها و دستگاه‌ها
  • استفاده از تکنولوژی Auto Tracking  
  • بهره‌گیری از تکنولوژی Starlight برای تصاویر رنگی در شب

داهوا چه محصولاتی تولید می‌کند؟

فعالیت‌های اصلی داهوا در حوزه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری در سراسر جهان است و اکثر تولیدات این شرکت در همین حوزه هستند. درادامه، محصولات تولیدی این شرکت را بررسی می‌کنیم که در سراسر جهان فروخته می‌‌شوند. شما می‌توانید این محصولات را از فروشگاه داهوا تهیه کنید.

دوربین‌های مداربسته HD) HDcvi) داهوا

دوربین‌های HD تولیدی برند داهوا همگی از سیگنال تصویر CVI بهره‌مند هستند که سیگنال اختصاصی برند داهوا است. این دوربین‌ها ازطریق کابل‌های کواکسیال می‌توانند تصاویر را به دستگاه‌های دی وی آر انتقال دهند. همچنین، برق این دوربین‌ها ازطریق اداپتور تأمین می‌شود. این دوربین‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند تصاویر دریافتی خود را پردازش کنند و تنها وظیفه‌ی ثبت تصاویر را برعهده دارند.

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین‌های مداربسته تحت‌شبکه دوربین‌هایی هستند که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی این قابلیت را دارند که تصاویر را ثبت و پردازش و حتی برخی از آن‌ها در حافظه‌‌های رم‌ میکرو اس‌دی یا دستگاه‌های ان وی آر ذخیره کنند. دستگاه‌های ان وی آر داهوا تصاویر را ازطریق کابل‌های شبکه از این دوربین‌ها دریافت می‌کنند.

دستگاه دی وی آر (ایکس وی آر) داهوا

دستگاه‌های ایکس وی آر داهوا تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته HD) HDcvi) داهوا را در خود پردازش و ذخیره می‌کنند. همچنین، دستگاه‌های تولیدی این شرکت این قابلیت را دارند تا تصاویر دوربین‌های سایر شرکت‌ها ازجمله ‌هایک‌ویژن و دوربین‌های ای HD و آنالوگ را در خود پردازش و ذخیره کنند. همچنین، دستگاه‌های داهوا می‌توانند تصایر دوربین‌های تحت‌شبکه را نیز در خود ذخیره کنند؛ به‌همین‌دلیل، به آن‌ها ایکس وی آر نیز می‌گویند.

دستگاه ان وی آر داهوا

دستگاه‌های ان وی آر داهوا ویژه‌ی دوربین‌های مداربسته تحت‌شبکه هستند که می‌توانند تصاویر این دوربین‌ها را ازطریق کابل‌های شبکه دریافت و ذخیره می‌کنند. یکی از تفاوت‌های بزرگ محصولات تولیدی داهوا با سایر شرکت‌ها این است که برخی از تولیداتش می‌توانند صدا را ذخیره کنند و همگی میکروفون داخلی دارند. در‌حال‌حاضر، این تفاوت در تعداد زیادی از دوربین‌های تولیدی شرکت داهوا وجود دارند.

دیگر محصولات شرکت داهوا عبارت‌اند از: تجهیزات شبکه، کنفرانس ویدئویی، پهپاد، دزدگیر اماکن، آیفون‌های تصویری، دوربین‌های حرارتی و نرم‌افزار‌های ویژه برای انتقال تصویر دوربین مداربسته.

داهوا

دوربین پرفروش داهوا؛ دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S

دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S از محصولات پرفروش سری HDCVI این شرکت است که از کیفیت و قیمت مناسبی در میان دوربین‌های موجود در بازار ایران برخوردار استتعداد پیکسل‌های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است که حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل را تشکیل می‌دهدولتاژ ورودی این دوربین بین V_+30%12 ولت است. دوربین مدل HAC-HFW 1200S جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC دارد و حداکثر مصرف برق آن ۴/۴ وات است.

نحوه‌ی اتصال دوربین داهوا مدل HAC-HFW 1200S به دستگاه XVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی RG59 به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و فیش BNC است. دوربین داهوا می‌تواند در متراژ‌های بسیار زیاد کابل نیز تصاویر را به‌خوبی انتقال دهد و افتی در متراژ‌های ۵۰۰ متری کابل رخ نخواهد داداین دوربین مداربسته از منو برای تنظیمات دوربین در محیط‌های مختلف و به‌صورت زبان‌های مختلف (Multi Language) بهره می‌برد که کار را برای کاربران با زبان‌های مختلف آسان کرده است.

دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S مجهز به قابلیت‌های BLC (یکسان‌کردن تضاد نوری در محیط‌های روشن و تاریک) و DWDR (جمع‌کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT با تکنولوژی هوشمند ICR (تنظیم نور در شب و روز) استفاصله‌ی کانونی لنز این دوربین F 2.0 با لنز ۳٫۶ میلی‌متر است که زاویه‌ی دیدی برابر با ۸۹٫۹ درجه را تشکیل می‌دهد. البته این دوربین با لنزهای دیگری نیز تولید می‌شود؛ مثلا با لنز ۲٫۸ میلی‌متری با زاویه‌ی دید ۱۱۲ درجه و با لنز ۶ میلی‌متری با زاویه دید ۵۴٫۷ درجهدوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW 1200S برد دیددرشب هوشمند SMART IR و برابر با ۳۰ مترمربع را پوشش می‌دهد و از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

محصولات داهوا را از کجا خرید کنیم؟

تاکنون دو مجموعه محصولات داهوا را به‌طوررسمی به ایران وارد کرده‌اند: داهوا ایران و فراگستر. در‌حال‌حاضر، می‌توانید دوربین‌ها و سایر تجهیزات تولیدی این شرکت را با بهترین لیست قیمت داهوا از فروشگاه‌های رسمی داهوا ایران تهیه کنیدهمچنین، می‌توانید محصولات داهوا را با بهترین قیمت داهوا از فروشگاه عصر تصویر پاسارگاد بخرید. برای این امر می‌توانید با شماره‌ی   ۶۶۷۵۷۹۲۵ -۰۲۱ و ۶۶۷۵۷۹۲۴ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۶۶۷۵۷۹۲۵-۰۲۱ و ۶۶۷۵۷۹۲۴-۰۲۱ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به این نشانی مراجعه کنید: تهران، تقاطع حافظ و جمهوری، پاساژ نادری، طبقه‌ی زیر همکف، پلاک ۱۳.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات