شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۴۳ تن رسید

یک‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شمار مبتلایان به ویروس کرونای جدید در کشور به ۴۳ نفر و شمار کشته‌شده‌ها به ۸ تن رسید.
تبلیغات

کیانوش جهان‌پور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت بهداشت، اعلام کرد تا پیش از ظهر امروز ۴ اسفند ۱۳۹۸ تعداد ۱۵ نفر جدید مبتلا به ویروس کرونای جدید شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۷ نفر در قم، ۴ نفر در تهران، ۲ نفر در گیلان و ۱ نفر در استان مرکزی و ۱ نفر در تنکابن بوده‌ که ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. بنابراین با احتساب این ۱۵ نفر، درمجموع ۴۳ نفر بیمار مبتلا به کروناویروس جدید تشخیص داده شده که در روزهای گذشته، ۸ نفر جان خود را از دست دادند.

سیدعباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مرگ مسافری تهرانی در یکی از بیمارستان شهرستان تنکابن دراثر ابتلا به بیماری کرونای جدید را تأیید کرد. او گفت:

جسد این فرد تا اعلام نهایی نتیجه‌ی آزمایش‌های کروناویروس در سردخانه نگه‌داری می‌شود تا جلو انتشار این ویروس گرفته شود.

فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد تاکنون ۶ بیمار مشکوک به کروناویروس در شهرستان بابل شناسایی شده‌اند که دو بیمار با علائم بیماری خفیف به درمان‌های سرپایی در منزل توصیه شده‌اند. همچنین، ۴ نفر دیگر در بیمارستان میناگر بستری هستند که نخستین بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بابل امروز از بیمارستان مرخص شد. جلالی در‌این‌باره توضیح داد:

بیمار خانمی ۵۳ ساله بود و با بهبود وضعیت عمومی از بیمارستان مرخص شد و حال عمومی بیماران بستری در بیمارستان میناگر بابل مساعد است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات