دوره آموزش ان ال پی در خانه NLP ایران

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
آیا می‌دانید بیش از ۸۰ درصد افراد موفق و خوشبخت دنیا از تکنیک‌های ذهنی NLP یا برنامه‌ریزی عصبی کلامی‌ استفاده می‌کنند؟
تبلیغات

در دوره‌های آکادمیک و استاندارد توسعه‌ی فردی، سجاد زمانی، مدرس بین‌المللی ان ال پی و نویسنده‌ی کتاب «زمانی برای تغییر»، روش‌های کنترل ذهن، تغییر باور، بازگرداندن عشق به رابطه و ایجاد عادات جدید را آموزش می‌دهد.

امروزه، روش‌های مختلف توسعه‌ی فردی مانند ان ال پی، تحلیل رفتار متقابل، قانون جذب و... وجود دارد که موفقیت شما را در زندگی تضمین می‌کند. ابتدا ببینیم NLP چیست؟ NLP مخفف Neuro Linguistic Programming و شاخه‌ای از روان‌شناسی است که در آن، به ذهن مجدد برنامه‌ریزی می‌شود. با استفاده از تکنیک‌های NLP، می‌توانید ضمیر ناخودآگاه خود را دوباره برنامه‌ریزی و مسیر جدید عصبی در آن ایجاد کنید.

ذهن انسان بسیار قدرتمند است و می‌توان از آن به‌نحوی مطلوب استفاده کرد؛ اما یک شرط دارد و آن دانستن زبان ذهن است؛ یعنی به‌نحوی بتوانیم با افکار و کلمات خود بر ذهن تأثیر بگذاریم. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که صبح زود از خواب بیدار شوید. حتی اگر ساعتی هم تنظیم نکرده باشید، در کمال ناباوری خواهید دید چند دقیقه قبل از ساعت مقرر از خواب برمی‌خیزید. این یعنی به ذهن گفته‌اید چه انتظاری از آن دارید.

خانه NLP ایران

روش NLP چگونه عمل می‌کند؟

آیا می‌دانید سیستم تفکر همه‌ی انسان‌ها همانند هم است و اگر فردی بتواند در زمینه‌ای خاص به موفقیت برسد، شما هم می‌توانید به نتایجی مشابه دست یابید؟ تکنیک الگوبرداری از انسان‌های موفق بیان می‌کند تمام انسان‌ها توانایی کافی برای تغییر را دارند و با مشاهده و مدل‌سازی استراتژی افراد موفق می‌توانند به نتایج دلخواه برسند.

استاد سجاد زمانی در دوره‌های مهندسی ذهن به روش‌های تغییرات سریع فردی اشاره می‌کند. زمانی دستیابی به موفقیت و تغییر سبک زندگی به زمان و انرژی زیادی نیاز داشت؛ اما امروزه با استفاده از تمرینات ان ال پی، می‌آموزید چگونه ذهن خود را برنامه‌ریزی کنید و به نتایج دلخواه دست یابید. در این روش، به شناسایی استراتژی افراد موفق می‌پردازیم و با استفاده از توانایی‌های درونی، آن را به‌صورت منحصر‌به‌فرد تکرار می‌کنیم تا به نتایج دلخواه دست یابیم.

کاربرد روش ان ال پی چیست؟

  • تکنیک‌های الگوبرداری از انسان‌های موفق
  • کم‌رنگ‌کردن خاطرات بد
  • ازبین‌بردن انواع فوبیا (ترس از آسانسور، ترس از تاریکی، ترس از ارتفاع و...)
  • افزایش اعتماد‌به‌نفس
  • تغییر سریع باور
  • شناسایی ریشه‌ی عادات نامطلوب و ترک آن‌ها (وسواس، اعتیاد، پرخوری و...)
  • بازگرداندن عشق از دست رفته به رابطه
  • دوره‌ی غیرحضوری آموزش NLP

اولین‌بار در ایران، استاد سجاد زمانی دوره‌ای بسیار کاربردی تدارک دیده است که به تمامی‌ نیازهای فردی شما در زندگی پاسخ می‌دهد. شما در هفت جلسه یاد می‌گیرید چگونه ضمیر ناخودآگاه خود را دوباره برنامه‌ریزی و سبک زندگی افراد موفق را شبیه‌سازی کنید و عاداتی مانند سیگارکشیدن، پرخوری، تضادهای ذهنی، خاطرات بد و... را برای همیشه کنار بگذارید.

خانه NLP ایران

چگونه در این دوره شرکت کنیم؟

اگر به حضور در دوره‌های آموزش NLP علاقه‌مند هستید، می‌توانید به سایت خانه ا ن ال پی ایران مراجعه کنید. مؤسسه‌ی خانه ان ال پی ایران با مدیریت استاد سجاد زمانی با سابقه‌ی برگزاری دوره‌های مهندسی ذهن و NLP و هیپنوتیزم اریکسونی به‌صورت آکادمیک است. تاکنون، این مؤسسه دوره‌های متعددی در شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، کرج، تبریز و... برگزار کرده و شرکت‌کنندگان نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌اند.

پیشنهاد ما شرکت در دوره‌ی غیرحضوری هفت‌جلسه‌ای آموزش ان ال پی است که در آن، به روش‌های موفقیت، کسب عشق در رابطه، ترک عادت نامطلوب و تغییر برنامه‌ریزی ذهن اشاره می‌شود. برای دیدن ویدئوهای آموزشی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات