خاص‌ترین و گران‌ترین تورهای گردشگری دنیا از نگاه آژانس لحظه آخر

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وب سایت لحظه آخر  سال‌ها است در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند، امروزه به بانک اطلاعات گردشگری و تورهای مسافرتی تبدیل شده است
تبلیغات

 کاربران بسیاری برای پیدا کردن ارزان‌ترین تورهای گردشگری به این وب سایت لحظه آخر  مراجعه می‌کنند، همچنین اکثر آژانس‌های هواپیمایی معتبر در لحظه آخر فعالیت دارند، در این مقاله تیم لحظه آخر خاص‌ترین و گران‌ترین تورهای گردشگری جهان را به شما معرفی خواهد کرد.

امروزه سفر کردن با تورهای هوایی و زمینی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، اما همه تورها شبیه به یکدیگر نبوده و برخی از آن‌ها در دسته تورهای خاص و گران‌قیمت قرار می گرند، این دسته از تورها مناسب افراد ثروتمند یا علاقمندان به مکان های خاص ارائه می‌شوند. قیمت بالای هر تور دلیل خاص خودش را دارد، برخی از آن‌ها به دلیل امکانات لوکس و مجللی که به گردشگران ارائه می‌دهند گران‌ قیمت هستند، برخی دیگر به دلیل آن که مقصد تور مکانی عجیب و ناشناخته است و برخی دیگر به دلیل مدت طولانی سفر، در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از گران ترین تورهای جهان را به شما معرفی کنیم.

تور بازدید از تمامی میراث جهانی یونسکو

آژانس هرلینگهام تراول یکی از برگزار کنندگان تورهای لوکس و عجیب در سرتاسر دنیا است، این آژانس مسافرتی به‌تازگی توری بسیار خاص با قیمتی نجومی را ارائه کرده است، در این طور گردشگران را برای بازدید از 962 اثر ثبت شده در یونسکو به نقاط مختلف جهان برده و در طول سفر امکانات بسیار لوکس و کاملی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

همان‌طور که در ابتدای متن گفته شد دلیل گران بودن برخی تورها به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما اگر تمام عوامل یکجا جمع شوند قیمت این تور چقدر خواهد شد؟

جالب است بدانید که قیمت تور بازدید از ۹۶۲ میراث یونسکو برای ۲ نفر ۱،۱۵۸،۰۰۰ یورو اعلام شده است، هزینه بسیار بالای این تور سبب شده که تا امروز تنها 5 نفر برای خرید آن اقدام کنند، زیرا افراد بسیار کمی در دنیا از پس پرداخت همچین هزینه ای بر خواهند آمد.

گران‌ترین تور دور دنیا در ۲۰ روز

دور دنیا در ۸۰ روز، جمله بسیار آشنا برای گردشگران به حساب می آید، اما اگر قرار باشد World Tour یا همان تور دور دنیا را در ۲۰ روز بگردید، هزینه آن چقدر خواهد شد؟

شرکت دریم میکر، یکی از معروف ترین ارائه دهندگان تورهای خاص به حساب می آید، این شرکت برنامه سفر جدیدی را برای علاقمندان به سفر های فوق لوکس و مجلل ارائه کرده و نام آن را پاسپورتی برای ۵۰ نفر گزاشته است. دریم میکر در این سفر بیست روزه، ۵۰ نفر را با هواپیمایی بسیار خاص و لوکس به دور دنیا می‌برد. در این سفر ۲۰ روزه از ۲۰ کشور بازدید خواهید کرد و هر روز در یک کشور خواهید بود.

نکته جالبی که نیاز است بدانید آن است که این تور تنها به ۱ نفر فروخته می‌شود و شخصی که تور دور دنیا در ۲۰ روز را خریداری می‌کند همراه ۴۹ نفر از اقوام و دوستان خود به این سفر شگفت‌انگیز خواهند رفت. اما این سفر دسته جمعی برایتان چقدر هزینه خواهد داشت؟ تور دور دنیا در ۲۰ روز برای گردشگران ۱۴ میلیون دلار هزینه دارد.

جت شخصی این تور یک بوئینگ ۷۶۷ بوده و از دیگر خدمات شگفت‌انگیز آن می‌توان به وجود ۵۰ مهماندار اشاره کرد، به این شکل که برای هر مسافر یک مهماندار اختصاصی در نظر گرفته شده است. بجز این ۵۰ مهماندار، ۵۰ نفر دیگر نیز در سفر همراه شما خواهند بود که هر کدام در زمینه های مختلف مانند پزشکی، بدنسازی، یوگا، هیپنوتیزم و موارد دیگر تخصص دارند، پس می‌توان گفت این سفر ۱۵۰ مسافر دارد.

لوکس ترین بخش این سفر زمانی است که افراد نوشیدنی های خود را با نی طلایی میل می‌کنند، در این سفر ۵۰ نی ساخته شده از طلا و الماس به مسافران هدیه داده می‌شود، جالب است بدانید که طراحی نی به شکلی بوده که کره زمین در انتهای آن وجود دارد و با ۲۰ الماس تزئین شده که نشان‌دهنده ۲۰ مقصد این سفر است.

گران‌ترین شهرهای جهان برای سفر کردن

در کنار تور های لحظه آخر خاص با امکانات عجیب و گران‌قیمت، مقاصد گردشگری نیز وجود دارند که نسبت به نقاط دیگر جهان لوکس تر بوده و سفر به آن مناطق نیز هزینه بالایی دارد، در ادامه به معرفی برخی از این مقاصد می‌پردازیم.

یکی از شهر های لوکس و گران‌قیمت در جهان، نیویورک است، این شهر از گران ترین مقاصد گردشگری آمریکا بوده که هزینه اقامت در هتل‌های لوکس آن بسیار بالا است، هزینه خورد و خوراک در رستوران های لوکس این کشور به قدری بالا بوده که یک وعده غذای شما از هزینه اقامتتان در این شهر بیشتر خواهد شد.

اگر به جزایر لوکس و خاص علاقه دارید، جزیره فیجی می‌تواند مقصد گردشگری مناسبی برای شما باشد، فیجی در جنوب اقیانوس آرام قرار گرفته و متشکل از ۳۳۲ جزیره است، هزینه سفر به جزایر اصلی فیجی متوسط بوده اما برای سفر به جزایر کوچک تر آن که بیشتر خصوصی و بکر هستند باید هزینه های بسیار بالایی را بپردازید.

جزیره سیشل یکی از دیگر از مقاصد گردشگری گران‌قیمت به حساب می آید که در اقیانوس هند واقع شده، سیشل نیز شامل چندین جزیره می‌شود که لوکس ترین و خاص ترین آن‌ها فرگات نام دارد، جزیره فرگات خصوصی بوده و در مجموع شامل ۱۷ ویلای فوق لوکس است، که ۳ شب اقامت در ویلا های فرگات هزینه ای بیش از ۳ هزار دلار خواهد داشت.

از دیگر مقاصد گردشگری گران‌قیمت می‌توان به توسکانی واقع در ایتالیا، جزیره بورا بورا در فرانسه، جزیره های بریتانیا، دبی و شهر اسلو (پایتخت کشور نروژ) اشاره کرد، که می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کرده و اطلاعاتی در رابطه انواع تورهای گردشگری lahzeakhr، قیمت تورهای داخلی و خارجی و غیره کسب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات