نسخه گلوبال آنر 9X Pro پنجم اسفندماه معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس پست منتشرشده ازسوی مدیرعامل آنر در فیسبوک، نسخه جهانی گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس پرو در تاریخ پنجم اسفندماه (۲۴ فوریه) معرفی می‌شود.
تبلیغات

جورج ژائو، مدیرعامل آنر ازطریق انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد نسخه‌ی گلوبال گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)‌ در تاریخ ۵ اسفندماه برابر با ۲۴ فوریه در چین رونمایی خواهد شد. این در حالی است که اول مردادماه، هواوی از دو گوشی آنر ۹ ایکس و ۹ ایکس پرو با کرین ۸۱۰ رونمایی کرده بود. 

اوایل دی‌ماه، هواوی نسخه چهارم HMS را به‌عنوان جایگزین Google Play Services رونمایی کرد که گامی بلند برای استقلال این شرکت چینی از خدمات گوگل پلی و سرویس‌هایش محسوب می‌شود. جورج ژائو در پست فیسبوک علاوه بر اعلام زمان رونمایی، تأیید کرد که گوشی آنر ۹ ایکس پرو با سرویس Huawei Mobile Services یا HMS در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

 آنر ۹ ایکس پرو

دراین صورت این دستگاه نخستین گوشی هوشمند آنر خواهد بود که از سرویس جایگزین سرویس موبایل گوگل (GSM) بهره می‌برد. نسخه‌ی گلوبال آنر ۹ ایکس پرو نیز همانند نسخه‌ی چینی آن با تراشه‌ی کرین ۸۱۰ و در دو نسخه یکی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی چینی این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید پای و رابط کاربری  EMUI 9.1 معرفی شده بود. اما امیدواریم نسخه‌ی گلوبال آن با سیستم‌عامل اندورید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10 معرفی و به بازار عرضه شود. 

نسخه‌ی گلوبال آنر 9X Pro با نمایشگر ۶/۵۹ اینچی FHD+ فاقد بریدگی بالای نمایشگر است و از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۱۰ واتی بهره می‌برد. حسگرانگشت در کناره‌ی دستگاه قرار دارد و گوشی هوشمند جدید مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پاپ آپ و دوربین سه‌گانه‌ در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه‌ی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات