گزارش زومیت از راهکار‌های زیرساخت گردشگری هلدینگ فناپ در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
فناپ با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، از آخرین راهکار‌های زیرساخت گردشگری در این هلدینگ رونمایی کرد. این نمایشگاه به‌عنوان تنها رویداد تخصصی حوزه گردشگری با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
تبلیغات

این هلدینگ با مجموعه راه‌کارهای زیرساخت گردشگری الکترونیکی خود از جمله سامانه‌های تخصصی مدیریت و رزرواسیون هتل، راهکارهای ارتباطات ثابت (فناپ تلکام)، خدمات نوین پرداخت الکترونیک (پرداخت الکترونیک پاسارگاد) و کیوسک سفارش گذاری رستوران (فناپ پرداخت) در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. محصولات تخصصی حوزه گردشگری هلدینگ فناپ که در مشارکت با دیگر فعالان این حوزه‌ها شکل گرفته است شامل هرمینا (Hermina)، نخستین سامانه ابری رزرواسیون و مدیریت هتل، لاماسو (Lamasoo)، نخستین سامانه مرکزی رزرواسیون آنلاین هتل و AttRes نخستین سامانه رزرواسیون جاذبه‌های گردشگری ایران است که همگی با بهره‌گیری از زیرساخت‌های یکپارچه فنی و مالی فناپ به ثمر نشسته‌اند.

برای اینکه بیشتر با محصولات تخصصی هلدینگ فناپ آشنا شوید، در ادامه همراه زومیت باشید تا گزارشی از قسمت‌های مختلف غرفه فناپ را تماشا کنید:

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات