طلا، بهترین هدیه برای روز مادر

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
«مادر» ارزشمندترین سرمایه‌ای است که در زندگی داریم. هیچ‌چیزی نمی‌تواند محبت‌های بی‌دریغ مادر برای فرزندانش را جبران کند. اما گاهی می‌توان با خرید هدیه به بهانه‌های مختلف، گوشه‌ای از فداکاری‌های این فرشته‌های دوست‌داشتنی را جبران کرد.
تبلیغات

روز مادر بهترین بهانه برای خرید یک هدیه ارزشمند است. اینکه شما لباس، وسایل آرایشی و بهداشتی یا لوازم خانه برای مادرتان هدیه بگیرید خوب است، اما بیشتر از همه‌ی این‌ها، طلا می‌تواند او را خوشحال کند. به این خاطر که تقریبا همه‌ی زنان طلا و جواهر دوست دارند و از هدیه گرفتن آن هیجان‌زده می‌شوند.

مصنوعات طلا هرچه که باشند از انگشتر و گردنبند گرفته تا دستبند، گوشواره یا النگو، علاوه بر زیبایی ظاهری، ارزش مالی بسیار زیادی هم دارند. همین امر باعث می‌شود تا با خرید طلا به‌عنوان هدیه، باعث خوشحالی بسیار زیاد مادر خود بشوید.

اما پیش از خرید طلا برای هدیه، لازم است نکاتی را مدنظر داشته باشید تا بهترین و مناسب‌ترین مدل را برای مادر عزیزتر از جانتان خریداری کنید.

مواردی که پیش از خرید طلا برای روز مادر باید بدانید

قرار نیست برای خودتان طلا بخرید، پس نباید سلیقه شخصی خود را برای خرید در نظر بگیرد. بلکه برعکس، باید سلیقه، شخصیت و علاقه‌مندی‌های مادرتان را کشف کنید.

کشف سلیقه مادر

پرسته

اولین کاری که باید انجام دهید این است که سراغ جعبه طلاهای مادرتان بروید و ببینید چه مدل طلاهایی دارد؟ طلا و جواهراتشان اصولا چه رنگی هستند؟ آیا سنگ قیمتی در آن‌ها کار شده یا طلاهای کلاسیک و سنتی را ترجیح می‌دهد؟

همچنین بررسی کنید و ببینید آیا مادر شما عادت دارد که در طول روز و هنگام انجام امور خانه هم طلاهای خود را استفاده کند؟ یا طلا برایش حکم سرمایه را دارد و فقط در مناسبت‌های خاص آن‌ها را استفاده می‌کند!

توجه داشته باشید که چه نوع طلایی را بیشتر از همه دارد و استفاده می‌کند. مثلا بعضی زنان عاشق گوشواره طلا هستند و مدل‌های متعددی از آن را دارند. برخی دیگر دستبند طلا را ترجیح می‌دهند. ممکن است مادر شما عاشق گردنبند باشد و انواع و اقسام زنجیر، آویز یا مدال را داشته باشد.

مهم این است که شما با بررسی طلاهای مادرتان، سلیقه و علاقه‌مندی‌های او را کشف کنید.

توجه به شخصیت مادر

پس از کشف سلیقه مادر، لازم است شخصیت او را نیز مدنظر داشته باشید. اینکه مادرتان اهل بیرون رفتن و معاشرت و رفت‌وآمد است، یا شخصیتی بی‌خیال و آسان‌گیر دارد، یا فردی درون‌گرا و خجالتی است؟

باتوجه کردن به شخصیت درونی مادر، می‌توانید بهترین طلا را برای او بخرید و مطمئن باشید که باعث خوشحالی‌اش می‌شود.

سفارش طلای شخصی برای مادر

حرید طلا و جواهراتی که به‌طور اختصاصی برای شخص ساخته شده‌اند، هر مادری با هر نوع عقیده و اخلاقی را خوشحال و هیجان‌زده خواهد کرد.

شما می‌توانید باتوجه به سلیقه و شخصیت مادر خود، یک قطعه طلای اختصاصی برای او سفارش دهید. این طلا می‌تواند طراحی اسم یا نمادی از چیزی باشد که مادرتان بسیار دوست دارد.

یا می‌توانید طلاهای حکاکی شده با شعری در وصف مادر برایش خریداری کنید و لبخند بزرگی بر لبان او بیاورید.

نکته مهم و اساسی این است که شما شناخت درستی از مادر خود داشته باشید تا بتوانید بهترین‌‌ها را به او تقدیم کنید.

این مسئله حتی در زندگی روزمره هم بسیار مهم است و حتما نباید بحث خرید هدیه یا مناسبت خاصی باشد که شما برای شناخت هرچه بهتر این فرشته مهربان وقت بگذارید و برای خوشحالی‌اش تلاش کنید.

مدل‌های مختلف کادوی طلا برای مادر

پرسته

بعد از اینکه شخصیت و سلیقه مادرتان را کشف کردید، وقت آن است که از میان مدل‌های بسیار زیاد و متنوع طلا، گزینه‌های مناسب را انتخاب کنید. در این مرحله باید مشخص کنید که دقیقا چه طلایی (گوشواره، انگشتر،...)، چه رنگی (سفید، زرد، رزگلد،...)، چه اندازه‌ای، با سنگ یا بدون سنگ می‌خواهید. بعد از آن هم بودجه خود را در نظر بگیرید و از میان مدل‌های زیادی که هست، یک لیست کوچک و محدود از گزینه‌های احتمالی برای خود تهیه کنید.

حالا این لیست را کنار بگذارید و همه مواردی که در زیر گفته‌ایم را بخوانید تا براساس این معیارها، مناسب‌ترین گزینه را از لیست خود انتخاب و در نهایت خریداری کنید.

۱. برای روز مادر خوب است طلایی بخرید که دارای سنگ ماه تولد او است. طلا با سنگ ماه تولد حتی برای کادوی روز تولد هم گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

۲. طلای اختصاصی برای مادرتان سفارش دهید؛ به‌طور مثال می‌توانید سفارش دهید نام او را برایتان طراحی کنند و بسازند، شعر یا جمله موردعلاقه‌اش را حکاکی کنند، یا حتی شکل جایی که دوست دارد را برایش طراحی کنند. به‌طور کلی، هر نماد یا طرحی که می‌تواند مخصوص مادر شما باشد، جزو هدیه‌هایی است که ارزش بسیار زیادی دارد.

۳. خرید طلا مرواریدی هم بسیار کلاسیک و شیک است. برای هدیه روز مادر می‌توانید یک گردنبند یا گوشواره مروارید خریداری کنید. خوبی مروارید این است که سن و سال نمی‌شناسد و برای هر تیپ مادری از خانه‌دار و سنتی و مذهبی گرفته تا زنان کارمند و ورزشکار، مناسب است.

۴. آویزهای طلا برای دستبند یا گردنبند هم گزینه‌ی خوبی برای کادوی روز مادر هستند. می‌توانید آویز قلب بخرید و عشقتان را به مادر خود نشان دهید. یا اگر عاشق سفر یا دریا است، آویزهایی با طراحی چمدان، دریا، صدف یا... خریداری کنید. خوبی خرید دستبند زنجیری که بتوان به آن آویز اضافه کرد این است که این امکان را به شما می‌دهد تا در مناسب‌های بعدی، مدل‌های دیگری آویز بخرید و باعث تنوع دستبند او بشوید.

۵. از آنجایی که مادرها فرشته‌های روی زمین هستند و همیشه نگهبان و دوستدار فرزندانشان، خوب است برای او مدالی با طرح فرشته بخرید؛ البته اگر با سلیقه مادرتان جور درمی‌آید.

۶. اگر مادر شما بسیار مذهبی است، می‌توانید سراغ خرید طلاهایی بروید که موضوع دینی-مذهبی دارند. مثل آویزهایی که نام خدا روی آن‌ها حکاکی یا کنده‌کاری شده است.

از کجا می‌توان طلا برای هدیه روز مادر خرید؟

ازآنجاکه زندگی مدرن باسرعت و مشغله‌‌ی بسیار زیاد در جریان است، همه‌ی ما به‌دنبال راهی هستیم تا بیشترین کارها را در کمترین زمان انجام دهیم. خوشبختانه، فناوری‌ این امکان را برای ما مهیا کرده تا در خانه، محل کار یا وسط مسافرت بسیار راحت بتوانیم با گوشی‌های موبایل خود، وسایل و هدایای موردنظرمان را خریداری کنیم.

گالری پرسته یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید طلای دست‌ساز در ایران است که می‌توانید به آسان‌ترین روش ممکن، طلای موردنظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان هم تحویلش بگیرید. اگر در تهران باشید، فقط سه ساعت بعد از خرید طلا، سفارشتان با پیک و در یک بسته‌بندی بسیار شیک به دستتان می‌رسد.

گالری پرسته با طراحی‌های بسیار متنوع طلا و رنگ‌ها و قیمت‌های متفاوت محصولات خود به شما کمک می‌کند تا هر تیپ طلایی که دوست دارید برای مادر خود خریداری کنید.

گالری پرسته فروشگاه‌های فیزیکی متعددی هم در شهرهای مختلف کشور دارد که می‌توانید در سایت این مجموعه، نشانی شعبه‌ها را پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات