سامسونگ نسخه‌‌ی ویژه گلکسی زد فلیپ ساخته شده با همکاری تام براون را رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ در جریان آنپکد ۲۰۲۰ اعلام کرد که نسخه‌ای ویژه از این گوشی‌هوشمند را با همکاری تام براون راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

شرکت سامسونگ و برند شناخته شده تام براون در حوزه مد، امروز از نسخه ویژه‌ گوشی تاشدنی سامسونگ با نام گلکسی Z Flip Thom Browne Edition رونمایی کردند. این گوشی نتیجه همکاری انحصاری دو شرکت پیشرو، یکی در عرصه فناوری و دیگری در عرصه مد است. نسخه تام براون گلکسی Z Flip ترکیبی از گوشی کاملا جدید و تاشدنی سامسونگ و سبکی پیشرو و بی‌زمان در حوزه مد است که می‌تواند تجربه‌ای بی‎سابقه از یک گوشی تاشدنی را به شما منتقل کند.

تام براون در این خصوص گفت:

مشارکت با سامسونگ برای تولید نسخه تام براون گلکسی Z Flip فرصتی باورنکردنی برای تحول روش کاربران در ابراز خودشان با استفاده از گوشی‌های هوشمند بود. ما نسخه تام براون گلکسی Z Flip را دقیقا مانند کلکسیون‌های خودم، یعنی با درنظر گرفتن تناسب، فردیت و زیبایی شناختی، طراحی کردیم تا ترکیبی کامل از فناوری و هنر باشد.

گلکسی Z Flip Thom Browne Edition برای کسانی خلق شده است که از ابراز خودشان هراسی ندارند و می‌خواهند محصولات فناوری که استفاده می‌کنند هم به اندازه لباس‌هایشان، متمایز باشد. در این محصول از رنگ‌های متمایز برند تام براون روی یک زمینه خاکستری استفاده شده است که انعکاسی دقیق از راهروهای نمایش مد این برند و تمامی قابلیت‌های نوآورانه گلکسی Z Flip است. برای آنکه کلکسیونی کامل در اختیار داشته باشید، این نسخه ویژه به‌همراه نسخه‌های خاصی از هدست بی‎سیم گلگسی Buds+ و ساعت هوشمند گلکسی Watch Active2 ارائه می‎شود.

گلکسی زد فلیپ تام براون

استفانی چوی، معاون ارشد و مسئول بازاریابی جهانی موبایل سامسونگ در رابطه با نسخه‌ی ویژه‌ی تام براون گفت:

کار با تام به ما امکان داد تا این دستگاه زیبا را چشم‎گیرتر کرده و جدیدترین نوآوری‌های سامسونگ در حوزه فناوری را با زیبایی‌شناسی مختص برند تام که در کت‌های این برند دیده می‎شود، خیاطی دقیق، استفاده آگاهانه از مواد و سبکی برجسته که منحصر به همین برند است، همراه کنیم. نسخه گلکسی Z Flip Thom Browne حاصل تمایل مشترک ما برای شگفت‌زده کردن مردم، حتی در ریزترین جزییات است.

 خریداران نسخه‌ی ویژه‌ی زد فلیپ علاوه بر گوشی‌هوشمند متفاوت، لوازم جانبی زیبایی را نیز در اختیار خواهند داشت. لوازم جانبی ارائه شده به‌همراه نسخه‌ی تام براون شامل یک دستگاه ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ با بند برچی خاکستری و واچ فیس اختصاصی تام براون است. نسخه‌ی مخصوص تام براون از ۱۴ فوریه پیش‌فروش شده و از ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ نسخه‌ی تام براون اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات