خرید سرور مجازی از وان سرور

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وان سرور گروه خلاق فعال در حوزه‌ی هدفمندسازی کسب‌وکارهای اینترنتی و زیرساختی مناسب در بستر اینترنت است که راه را برای تمامی کاربران و علاقه‌مندان دراین‌زمینه فراهم می‌سازد تا نیازهای مختلف خود را با وان سرور رفع کنند.
تبلیغات

به‌طورخلاصه، می‌توان گفت منابع هر سرور فیزیکی شامل رم (Ram)، پردازنده (Cpu)، دیسک و پهنای باند به چند سرور مجازی با استفاده از برنامه‌های مجازی‌ساز تقسیم و اختصاص داده می‌شود. عملکرد این سرورها کاملا مشابه سرور اختصاصی و ازنظر هزینه درمقایسه‌با سرور اختصاصی بسیار باصرفه­‌تر است.

هر سرور مجازی کاملا مستقل از سایر اکانت‌ها عمل می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، می­‌تواند از سیستم‌‌عامل‌های متفاوت با نسخه‌های مختلف، منابع، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای اختصاصی خودش استفاده کند. آنچه این سرویس را محبوب می‌کند، ارائه‌ی ویژگی‌های سرور اختصاصی، ولی با هزینه‌ی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. هنگامی‌که شرکت یا کسب‌وکار فعالیت خود را در این حوزه آغاز می‌کند، مهم‌ترین مسئله‌ی پیش رویش انتخاب سرویس مناسب است.

وان سرور

خرید سرور مجازی از وان سرور

از وان سرور ارائه‌کننده‌ی سرور مجازی از لوکیشن‌های اروپایی و آمریکایی با مجازی‌ساز (Exsi vmware) و مجازی‌ساز (KVM Virtualizor) است. ازجمله سرورهای مجازی وان سرور می‌توان به سرور مجازی آلمان، سرور مجازی فرانسه، سرور مجازی ارزان انگلیس، سرور مجازی ارزان NVMe آلمان، سرور مجازی حرفه‌ای NVMe، سرور مجازی آمریکا و سرور مجازی وارز هلند اشاره کرد.

شما با خرید VPS، از این مزایای سرویس‌های ما بهره‌مند می‌شوید:

  • دسترسی به کنسول مدیریتی و نصب خودکار برخی پلن‌ها
  • تنوع پلن و سخت افزارهای مختلف
  • اختصاصی‌بودن منابع سرورها
  • کانفیگ‌های تخصصی و رایگان
  • فول وارز بودن بعضی از سرویس‌ها

سرور هلند جزو سرورهای وارز است و با خرید سرور مجازی هلند می‌توانید تمام فعالیت‌های کرک، تست نفوذ، کپی‌رایت و را با خیالی آسوده انجام دهید. این سرورها به هارد پرسرعت SSD و کنترل پنل KVM مجهز است که به‌راحتی می‌توانید سرور خود را مدیریت کنید. همچنین سرور NVMe به‌دلیل کیفیت درخورتوجه هارد، گزینه‌ی مناسبی برای هاستینگ و سرورهای دانلود است.

سرور آلمان و سرور فرانسه نیز از کیفیت سخت‌افزاری و پورت قدرتمندی برخوردار و مناسب تمام فعالیت‌های مجاز است. خرید سرور مجازی فرانسه و آلمان بهترین انتخاب برای شروع کسب‌وکار است. سرور آمریکا نیز گزینه‌ی مناسبی برای دورزدن تحریم‌ها و استفاده‌های دیگر است. سرور ارزان انگلیس و سرور گرین جزو سرورهای اقتصادی است و با پنل مدیریت KVM ارائه می‌شود. شما با خرید سرور مجازی ارزان انگلیس و آلمان، علاوه‌بر تحویل آنی سرور، از امکانات فوق‌العاده نظیر نصب سیستم‌عامل، VNC و... بهره‌مند خواهید شد.

نتیجه‌گیری

هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید در فضای مجازی حرکت و رشد کنید و نمی‌خواهید با گذشت زمان به عقب برگردید، مهم است میزبانی مناسب را برای کسب‌وکارتان در نظر بگیرید. با انتخاب و خرید سرور مجازی، سرویس خود را می‌توانید کامل کنترل کنید و از امنیت، سرعت، کارآیی و انعطاف‌پذیری بیشتری درمقایسه‌با میزبانی‌های اشتراکی برخوردار شوید.

راز بزرگ درباره‌ی ۹۰ درصد هاستینگ‌های ایرانی اورسل‌کردن بیش‌از‌حد است که باعث افت کیفیت سرورها می‌شود. وان سرور با ارائه‌ی دسترسی‌های مختلف این امکان را به شما خواهد داد که تمامی منابع سرورتان را مدیریت و بررسی کنید و با ارائه‌ی گارانتی برگشت تمام وجه پرداختی، ریسک خرید شما را به صفر کاهش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات