سامسونگ درباره‌ی تعلیق امکان خرید کاربران ایرانی از گلکسی استور بیانیه صادر کرد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در بیانیه‌ای دلیل تعلیق دسترسی به محتواهای پولی در فروشگاه گلکسی استور خود را محدودیت‌های موجود درزمینه‌ی انتقال پول عنوان کرد.
تبلیغات

روز گذشته، سامسونگ با فرستادن ایمیلی به کاربرانش اعلام کرد فروشگاه گلکسی سامسونگ از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) نمی‌تواند امکان خرید اپلیکیشن یا محتوای آن‌ها را به کاربران ساکن در ایران ارائه دهد. درادامه، گفته شده بود امکان دانلود برنامه‌ی رایگان همچنان فراهم خواهد بود:

از ۲۵ فوریه ۲۰۲۰، فروشگاه گلکسی دیگر نمی‌تواند به مصرف‌کنندگان در ایران امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه‌ها را بدهد. لطفا توجه کنید مصرف‌کنندگان در ایران همچنان می‌توانند برنامه‌های مجانی را دانلود کنند. از بابت هرگونه مزاحمت ایجادشده صمیمانه پوزش می‌­طلبیم. از شما سپاسگزاریم.

حال شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای که دراختیار زومیت نیز قرار گرفته، اعلام کرده است به‌دلیل محدودیت‌های موجود درزمینه‌ی انتقال پول، این نوع خدمات را تا زمان مهیاشدن شرایط معلق کرده است. بیانیه‌ی سامسونگ درباره‌ی اعلام تعلیق دسترسی به محتواهای پولی در فروشگاه گلکسی استور این برند به‌شرح ذیل است:

سامسونگ در مقام برند پیشرو در حوزه‌ی نوآوری، همواره به عرضه‌ی جدیدترین و بهترین محصولات و خدمات به همه‌ی کاربران در سراسر جهان متعهد و سابقه‌ی حضور و رابطه‌ی ما با بازار ایران نشان‌دهنده‌ی احترامی است که برای دوستان و هواداران و کاربرانمان در کشور بزرگ ایران قائل هستیم. در‌عین‌حال، سامسونگ متعهد است به تمامی کاربران خود در سراسر جهان، ازجمله ایران، درباره‌ی دسترسی مطمئن و پایدار به فروشگاه گلکسی استور اطمینان‌خاطر دهد.برای همین منظور تصمیم گرفتیم با هدف اطمینان از تداوم عرضه‌ی خدمات رایگانمان در بازار ایران اقداماتی احتیاطی انجام دهیم. درنتیجه باتوجه‌به محدودیت‌های موجود درزمینه‌ی انتقال پول و احتمال ایجاد مشکل برای کاربران خدمات پولی‌مان، تصمیم گرفتیم این نوع خدمات را فعلا و تا زمان رسیدن به تصمیمات جدید معلق کنیم تا زمانی‌که شرایطی فراهم شود و همه‌ی طرف‌های دخیل و فعال در گلکسی استور بتوانند خدمات پولی خود را به‌شکلی امن ایجاد و متناسب با مأموریت جهانی‌مان دراین فروشگاه عرضه کنند.ناگفته نماند این اقدامات احتیاطی صرفا خدمات پولی ما را شامل می‌شود و محتواها و خدمات رایگان موجود در فروشگاه گلکسی استور برای تمامی کاربرانمان در ایران دردسترس باقی خواهد ماند. درصورت هرگونه تغییر دراین‌زمینه در آینده، مسئله را به اطلاع دوستان و هوادارانمان در بازار و رسانه‌های ایران خواهیم رساند.

دیدگاه شما درباره‌ی این اقدام و بیانیه‌ی سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات