با هارد خاص و متفاوت ای‌ دیتا بیشتر آشنا شوید

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قبل از اینکه هارد اکسترنال HD770G ای دیتا را ببینید، احتمالا همه‌ی هاردهای اکسترنال برای شما شبیه هم هستند. این هارد اکسترنال خاص و زیبا که به‌عنوان اولین هارد اکسترنال مقاوم با نورپردازی RGB شناخته می‌شود، مرزهای طراحی در این رده محصولات را جابه‌جا کرده است.
تبلیغات

مدل HD770G ای دیتا اولین هارد اکسترنال مقاومی است که با ویژگی نورپردازی RGB رنگین‌کمانی به بازار عرضه شده است. طراحی این هارد با خطوط شکسته و لبه‌های تیز، از طراحی‌های مدرن الهام گرفته است. جزئیات این طراحی بی‌نظیر مانند طرح نوارهای سیلیکونی و مثلث‌های درخشان و خطوط شکسته مختلف در سرتاسر محصول دیده می‌شود. در طراحی این محصول، از چندین متریال مختلف مات و براق استفاده شده است. مجموع این ویژگی‌ها باعث شده است هارد HD770G برنده‌ی جایزه بهترین طراحی و نوآوری و محصول در کامپیوتکس ۲۰۱۹ شود.

درپوش پورت USB این مدل هم به‌نحوی طراحی شده است که به‌راحتی باز و بسته شود تا به بهترین شکل ممکن از هارد دیسک داخلی دربرابر نفوذ مایعات و گردوغبار محافظت کند. علاوه‌براین، درپوش HD770G طراحی ویژه‌ای دارد و پس از بسته‌شدن با بدنه‌ی محصول یکپارچه می‌شود.

ارگونومی فوق‌العاده و پایداری روی سطوح

ارگونومی خاص این محصول به‌دلیل طراحی خاص قسمت میانی‌اش موجب می‌شود تا HD770G در هر حالتی به بهترین شکل ممکن در دست کاربر قرار گیرد. علاوه‌بر‌این، این هارددیسک به‌دلیل متریال خاصش پایداری مناسبی روی سطوح دارد و امکان سُرخوردن آن حتی روی سطوح لیز مثل شیشه به‌حداقل ممکن رسیده است.

ای دیتا

به‌علاوه، پوشش سیلیکونی این محصول با دیگر پوشش‌های سیلیکونی متفاوت است و کمترین میزان گردوغبار را به خود جذب می‌کند. در بخش زیرین این هارد اکسترنال از پلاستیک سخت ضدخش استفاده شده تا بدون نگرانی هارد را روی سطح دلخواه بگذارید.

مقاوم دربرابر هر شرایطی

هارد اکسترنال HD770G ای دیتا طوری طراحی شده است که مانند شوالیه سخت و در‌عین‌حال جذاب باشد. این مدل با بهره‌گیری استاندارد MIL-STD-810G می‌تواند از سقوط تا ارتفاع ۱/۲۲ متری جان سالم به‌در ببرد و از اطلاعات ذخیره‌شده محافظت کند. این هارددیسک با ساختار سه‌لایه‌ی مقاوم متشکل از یک لایه‌ی سیلیکونی برای جذب شوک و یک لایه‌ی میانی مقاوم و پوشش خارجی، می‌تواند دربرابر تمام اتفاق‌های پیش‌بینی‌نشده دوام بیاورد. همچنین، HD770G فراتر از استانداردهای IP68 از اطلاعات شما دربرابر آب و گردوغبار محافظت می‌کند. این هارد حتی می‌تواند تا ۱۲۰ دقیقه در عمق دومتری آب دوام بیاورد.

ای دیتا

تنها گارانتی چهارساله‌ی هارد اکسترنال

جدا از تمام قابلیت‌های ویژه هارد اکسترنال HD770G ای دیتا، آونگ این مدل را نیز مانند دیگر مدل‌ های مقاوم ای دیتا با گارانتی چهارساله و یک سال بازیابی رایگان اطلاعات عرضه می‌کند. گارانتی آونگ خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد که نمونه‌ی مشابهی ندارد. پس دعوت می‌کنیم به صفحه‌ی هارد HD770G ای دیتا مراجعه کنید تا قیمت هارد اکسترنال HD770G ای دیتا دربرابر امکانات آن به‌همراه گارانتی آونگ را ناچیز بیابید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات