هر سه گوشی خانواده گلکسی S20 در گیگ‌بنچ رویت شدند

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هر سه گوشی از خانواده گلکسی اس ۲۰ تست بنچمارک گیگ‌بنچ نسخه‌ی ۵/۱ را پشت سر گذاشتند. در مشخصات ۳ گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 و ۱۲ گیگایابت رم دیده می‌شود.
تبلیغات

درحالی‌که تنها ۱۰ روز تا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ و معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ زمان باقی مانده است، حالا می‌توانیم با بررسی تست گیگ‌بنچ جزییات بیشتری از عملکرد این ۳ گوشی سامسونگ دریابیم.

این طور به‌نظر می‌رسد که اکثر نسخه‌های آمریکا و کره از پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 و نسخه‌ی اروپایی منحصرا از اکسینوس 9830 استفاده خواهند کرد.

galaxy s20
Galaxy S20 Geekbench
Galaxy S20 Geekbench
Galaxy S20 Geekbench

نسخه‌ی کره‌ای: گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا

هر سه مدل از ۱۲ گیگابایت رم بهره میبرند که البته در تست گیگ‌بنچ این میزان به‌علت رزرو شدن مقداری از رم توسط پردازنده‌ی گرافیکی کمی کمتر به‌نمایش در می‌آید.

امتیاز هر سه گوشی در بسیاری از بخش‌ها تقریبا با یکدیگر برابر است و همچنین این امتیاز با گوشی‌هایی که در آینده از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده خواهند کرد هم‌خوانی دارد.

شماره مدل‌های SM-G981 برای گلکسی اس ۲۰، SM-G986 برای گلکسی اس ۲۰ پلاس و SM-G988 برای سری گلکسی اس ۲۰ اولترا اختصاص داده شده‌اند. حرف «N» نمایانگر مدل کره‌ای و «U» نشان‌دهنده‌ی مدل آمریکایی هستند. هنوز نمونه‌ی مشخص شده با حرف «F» برای مدل اروپایی مشاهده نشده است.

Galaxy S20 Ultra
galaxy s20 Geekbench
galaxy s20 Geekbench
galaxy s20 Geekbench

نسخه‌ی امریکایی: گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا

نکته‌ی دیگر تفاوت یک شماره‌ای این نام‌گذاری با روند معمولی سامسونگ تاکنون است. برای مثال G970 برای گلکسی اس ۱۰ و G975 شماره مدل اختصاصی گلکسی اس ۱۰ پلاس بوده‌اند. از نام‌گذاری هر سه مدل می‌توان حدس زد که به احتمال بسیار، همه‌ی این گوشی‌ها از تکنولوژی 5G بهره خواهند برد. هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۲۰ اولترا از تکنولوژی LTE بهره خواهد برد یا خیر، اما باتوجه تازگی فناوری 5G انتظار داریم این گوشی توانایی اتصال به دیگر شبکه‌ها را نیز داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات