اولین اطلاعات از صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S30 فاش شد

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S21 یا گلکسی S30 در دو مدل با صفحه‌نمایش مسطح و صفحه‌نمایش خمیده راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

در گزارش‌های مختلف به این موضوع اشاره شده است که گلکسی S21 یا گلکسی S30 در دی‌ماه توسط شرکت سامسونگ معرفی می‌شوند. شایعات در مورد این گوشی‌ها بسیار زیاد است. امروز یکی از افشاگران قابل اعتماد که اطلاعات مختلفی از محصولات سامسونگ منتشر می‌کند، برخی از مشخصات صفحه‌نمایش این گوشی را منتشر کرده است. به ‌نظر می‌رسد  گلکسی S21 در دو مدل با صفحه‌نمایش مسطح و صفحه‌نمایش خمیده راهی بازار می‌شود.

دو گوشی گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس از صفحه‌نمایش 2D استفاده می‌کنند. درواقع این نمایشگرها خمیده نیستند و تنها گوشی گلکسی S21 اولترا با صفحه‌نمایش خمیده راهی بازار می‌شود. در ادامه گفته شده است که حاشیه‌های صفحه‌نمایش از هر چهار طرف به یک اندازه خواهند بود و در لبه پایین گوشی شاهد حاشیه بیشتری در مقایسه با دیگر لبه‌های آن نخواهید بود.

مدتی پیش رندرهای گلکسی اس ۳۰ هم منتشر شده بود. هنوز مشخص نیست این گوشی با نام گلکسی S21 راهی بازار می‌شود یا با نام گلکسی S30 دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات