باشگاه تخصصی صاحبان شماره‌های رند به بهره‌برداری رسید

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برای اولین‌بار در اپراتورهای ایرانی، باشگاه تخصصی صاحبان شماره‌های رند در ایرانسل به بهره‌برداری رسید.
تبلیغات

باشگاه تخصصی صاحبان شماره‌های رند برای اولین‌بار در اپراتورهای ایرانی به بهره‌برداری رسید. تمام اشخاصی که در این سامانه به‌صورت رسمی از پرتال مزایده شماره‌های رند خرید کرده باشند، امتیازی براساس میزان خرید خود کسب می‌کنند که می‌توانند از این امتیاز برای دریافت تخفیف‌های درخورتوجهی برای خرید سایر شماره‌های ایرانسلی رند، هدایا، خدمات، جوایز و قرعه‌کشی‌های انحصاری ایرانسل یا شرکای تجاری آن استفاده کنند. این باشگاه درحال‌حاضر فعال است و افراد می‌توانند ضمن ثبت‌نام در وب‌سایت فروشگاهی ایرانسل و خرید شماره رند ازطریق پرتال مزایده، عضو آن شوند.

پس از شرکت در مزایده و خرید اولین شماره رند ایرانسلی، امتیاز کاربران در این سیستم محاسبه و ثبت خواهد شد. هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از این پورتال یک امتیاز به‌همراه خواهد داشت و امتیازات هر دوره‌ی سه‌ماهه نیز فقط در همان دوره قابل استفاده خواهد بود.

هر گروه از شماره‌های رند ایرانسل سطوح مختلف امتیازی در باشگاه دارد و با رسیدن امتیاز کاربران به هریک از این سطوح، می‌توان تنها با یک کلیک کد تخفیف اختصاصی این گروه را دریافت کرد. کد تخفیف بعد از برنده‌شدن مشتریان در حراج بعدی، تنها برای خرید شماره از همان گروه قابل استفاده است. مشتریان همواره می‌توانند در قسمت «تاریخچه فعالیت‌های شما» تمامی تراکنش‌ها و کدهای تخفیف خود را بازبینی کنند.

مجموع امتیازهای مشتریان در طول زمان بدون توجه به نحوه‌ی مصرف آن‌ها، به ارتقای رتبه در باشگاه منجر می‌شود. براساس رتبه‎‌ی کاربران در باشگاه، پیشنهاد‌ها و خدمات بیشتری نیز دراختیار آن‌ها خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات