در کمتر از یک ساعت کالاهای سوپرمارکتی را از «اکالا» مقابل در واحد تحویل بگیرید

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در کمتر از یک ساعت از سوپرمارکت اینترنتی اکالا کالاهای اساسی را مقابل در واحد تحویل بگیرید.
تبلیغات

با شروع موج سوم کرونا و قرنطینه‌ی مجدد در اکثر شهرهای ایران، بهترین و مؤثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ماندن در خانه است. در همین زمینه، فروشگاه اینترنتی اکالا (okala.com) با تعداد شعب فراوان در سراسر ایران آماده‌ی خدمات‌رسانی به همه عزیزانی است که در خانه می‌مانند و پروتوکل‌های بهداشتی را برای حفظ جان و خانواده خود رعایت می‌کنند.

در اکالا همه محصولات سوپرمارکتی با برند‌های متنوع و بهترین کیفیت موجود است. کافی است به سایت یا اپلیکیشن اکالا سری بزنید تا تنوع بیش از ۵،۰۰۰ قلم محصول را مشاهده کنید. همچنین، در سایت اکالا می‌توانید از فروشگاه افق کوروش نیز با تنوع کالایی بیش از ۳،۰۰۰ قلم خرید کنید. کافی است در هر شهری که زندگی می‌کنید، با ثبت موقعیت مکانی و انتخاب فروشگاه خود محصول دلخواهتان را در کمتر از یک ساعت در منزل تحویل بگیرید.

در سوپرمارکت اینترنتی اکالا می‌توانید تمام محصولات و نیازهای سوپرمارکتی روزانه‌ی خود را از انواع مواد پروتئینی و لبنیاتی به‌همراه میوه و سبزیجات، خواربار، نوشیدنی و دم‌نوش‌های ضدکرونا و نیز محصولات بهداشتی مانند ماسک و ژل و ضدعفونی‌‌کننده‌های محلول تهیه کنید.

اکالا

همه‌ی محصولات ارسالی در اکالا ضدعفونی می‌شود و با بسته‌بندی‌های بهداشتی به‌دست مشتریان خواهد رسید. پرداخت خرید به سه روش شارژ کیف‌پول ‌یا آنلاین یا حضوری ازطریق کارت بانکی امکان‌پذیر است. همچنین، از کدهای تخفیف که برایتان ارسال خواهد شد و در اپلیکیشن اکالا قابل‌مشاهده است، می‌توانید هنگام خرید استفاده کنید.

در اکالا همواره رضایت مشتری حرف اول را خواهد زد و چنانچه از خرید ارسالی رضایت کافی را نداشته باشید، امکان مرجوع‌شدن کالا تا ۷۲ ساعت وجود دارد. تمام محصولات ارائه‌‌شده در این سوپرمارکت اینترنتی مجوز دارد و از استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مرتبط بهره‌مند است و تاریخ‌ مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود.

باتوجه‌به مزایایی که در اکالا ذکر شد، بی‌شک خرید از بزرگ‌ترین سوپرمارکت اینترنتی ایران امری مقرون‌به‌صرفه در زمان و جان خود در دوران کرونا است. با خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا دغدغه بیمارشدن را از خود دور خواهید کرد.

دانلود اپلیکیشن اکالا

«برای مطالعه بیشتر به وب‌سایت مجله اکالا مراجعه کنید.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات