با DBA در فن پردازان چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با آموزش DBA به کلیه دانش پذیران می‌آموزد که در بازار پر از رقیب چگونه خود را از دیگران متمایز کنند و همیشه و در هر شرایطی بهترین باشند.
تبلیغات

اکثر ما کم و بیش با سرگذشت ابر قدرت دنیای تکنولوژی یعنی کمپانی اپل آشنا هستیم، بله درست است کمپانی اپل! همان که با نوآوری‌های بی‌نظیر و با سیاست‌های هوشمندانه‌ی خود ۴۰ سال است یکه‌تاز میدان تکنولوژی است و بازار جهانی را به‌خوبی هدایت می‌کند. کمپانی ثروتمندی که اگر کشور بود به‌گفته‌ی بسیاری سی‌امین کشور ثروتمند دنیا می‌شد.

این موفقیت تعجب‌آور نیست بلکه تنها یک فرمول ساده دارد؛ مدیریت صحیح. چرا که اگر اتخاذ تصمیم‌های صحیح مدیریتی نبود، کمپانی اپل نیز مانند کمپانی نوکیا همه‌ی تلاش‌های خود را با گرفتن تصمیم‌های نادرست یک شبه به باد می‌داد و اکنون دیگر نشانی از خود بر جای نمی‌گذاشت. کمی تامل کنید؛ به‌راستی مدیریت صحیح و توجه به آموزش مدیران بسیار حیاتی است.

حال اگر نگاهی کوتاه به سرگذشت کسب و کارهای موفق بیاندازیم، می‌بینیم که از مشکلات زیادی گذر کرده‌اند و سختی‌ها و چالش‌های بی‌شماری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، بی‌راه نیست که می‌گویند «یک شبه نمی‌توان راه صدساله را طی کرد.» اما نکته‌ی بسیار مهم این است که در دنیای کسب‌و‌کارهای پر چالش امروزی نمی‌توان تنها به آزمون و خطا و استفاده از تجربه‌ی دیگران اکتفا کرد.

مدیریت صحیح نیازمند آموزش‌های صحیح است و با دنبال کردن آرزوها نمی‌توان کسب‌و‌کار موفقی داشت بلکه نیاز به فیلتری داریم که واقعیت‌ها را به ما نشان دهد. اگر تا اینجا با ما موافق هستید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم راز موفقیت کمپانی اپل را برملا کنیم و بگوییم که چگونه شما هم می‌توانید کسب و کاری پرسود داشته و مدیری موفق و شکست‌ناپذیر باشید.

از دوره DBA چه می‌دانید؟

فن پردازان

اکثر کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار براین باورند که یک شبه می‌توانند تمام پله های موفقیت را بگذرانند یا در مدتی کوتاه به درآمدی چندصدمیلیونی برسند؛ تمام این‌ها رویاهایی دست‌نیافتنی هستند. موفقیت و درآمد عالی زمانی دست‌یافتنی است که کسب‌و‌کار خود را با تامل و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده پیش برد. جالب است بدانید که بسیاری دیگر نیز بازار کار خود را عاری از رقیب می‌دانند، باید گفت که این باور نیز به دور از واقعیت است.

کمپانی اپل هیچ‌گاه بدون رقیب نبوده است، همان کمپانی نوکیا روزی رقیب بی‌شاخ‌ودم اپل بود ولی اکنون نامی از آن نیست. سامسونگ نیز هنوز با اپل رقابت تنگاتنگی دارد؛ پس هیچ بازاری عاری از رقیب نیست. استیو جابز از ابتدا می‌دانست که از شیوه‌ی سنتی مدیریت کمپانی خود راه به جایی نمی‌برد پس سناریوی کمپانی خود را به‌روز کرد و با شیوه های نوین مدیریتی پیش رفت و از واقعیت‌های موجود خود، برای دیگران رویا ساخت. اما راهکار چیست و چگونه می‌توان به این درجه از مدیریت دست یافت؟ بسیار ساده است: مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح.

مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با آموزش DBA به کلیه‌ی دانش‌پذیران می آموزد که در بازار پر از رقیب چگونه خود را از دیگران متمایز نمایند و همیشه و در هر شرایطی بهترین باشند. دوره آموزش مدیریت عالی کسب‌و‌کار دوره‌ای است که به شما سناریو و چشم‌اندازی درست از آینده‌ی کسب و کارتان می‌دهد و نوشتن سرنوشت کسب و کارتان را به خودتان واگذار می‌کند.

درواقع این دوره به مدیران می‌آموزد که چگونه مدیریت سازمان را از چارچوب سنتی رئیس و زیردست به سمت چارچوب رهبری هدایت کنند. شرکت‌کنندگان دوره DBA با مهارت آینده پژوهی دید درستی نسبت به آینده‌ی فضای کسب وکار خود به دست آورده و همچنین می‌توانند برای کسب‌و‌کار خود سناریوهای محتمل بر آینده طراحی کنند.

چرا مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را برای گذراندن دوره DBA انتخاب کنیم؟

مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با استفاده از حضور اساتید توانا و کارآمد در دوره آموزش مدیریت و همچنین سابقه‌ی درخشان در برگزاری دورهDBA، همواره پیشتاز در ارائه‌ی دوره‌های مدیریت کسب‌و‌کار با گرایش‌های مختلف است. این مؤسسه با چندین سال سابقه‌ی درخشان و تجربه در مورد آموزش فنون و تکنیک های خاص مدیریتی در گرایش های مختلف کسب‌و‌کار همواره راه را برای افرادی که مایل به شرکت در این کلاس‌ها هستند، هموار ساخته است.

باتوجه به اینکه مدرک DBA در مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان مورد تأیید وزارت علوم، فناوری و تحقیقات است، بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره‌های مدیریت کسب‌و‌کار مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کرده و گواهینامه معتبر کسب‌و‌کار را دریافت کنند.

امروزه کسب گواهینامه DBA در کنار تجربه و سابقه‌ی کاری افراد، موجب شده است که نگرانی آن‌ها بابت نداشتن سابقه‌ی کار از بین برود. این تضمین وجود دارد که شما با گذراندن دوره مدیریت عالی کسب‌و‌کار و در دست داشتن مدرک آن دیگر نگران شغل و آینده‌ی کاری خود نباشید؛ چه در داخل کشور و چه در خارج از آن. هیچ کارآفرینی نمی ‌تواند تمامی عوامل شکست را پیش‌بینی کند و برای آن‌‌ها آماده باشد. اما اگر بتوانید موارد معدودی را که می‌شناسید، شناسایی و از بروز آن‌ها جلوگیری کنید، قطعا شانس بیشتری برای بقا خواهید داشت.

فن پردازان
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات