تصاویر و اطلاعات کامل سامسونگ گلکسی XCover پرو فاش شد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات کامل و تصاویر گوشی بسیار مقاوم سامسونگ، یعنی گلکسی XCover پرو منتشر شد. گفته می‌شود این گوشی اوایل ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ماه گذشته، گوشی بسیار مقاوم گلکسی ایکس‌کاور پرو گواهینامه‌های مختلفی دریافت کرد که از معرفی قریب‌الوقوع آن نشان داشت. قبلا مشخصات کمی از XCover پرو فاش شده بود؛ اما به‌تازگی جزئیات کامل و تصاویرش فاش شده است.

گلکسی XCover پرو با شماره‌مدل SM-G715F از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱ و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با اندورید ۹ عرضه خواهد شد؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی اندروید نسخه‌ی ۱۰ را نیز دریافت کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی ۶۴ گیگابایت است و هنوز مشخص نیست امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با کارت حافظه‌ی جانبی امکان‌پذیر هست یا خیر.

گلکسی ایکس‌کاور پرو از صفحه‌نمایش LCD به‌اندازه‌ی ۶/۳ اینچ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و وضوح +FHD است. حفره‌ای در قسمت بالا سمت راست صفحه‌نمایش قرار گرفته که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه است که از حسگر اصلی ۲۵ مگاپیکسلی و لنز دوم اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

Samsung Galaxy xCover Pro / سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو

حسگر اثرانگشت گلکسی ایکس‌کاور سامسونگ در بخش سمت راست گوشی و درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده است. همچنین، دو دکمه‌ی قابل‌برنامه‌ریزی نیز در نظر گرفته شده که یکی در بالای گوشی و دیگری در سمت چپ قرار گرفته‌اند.

ازآنجاکه ایکس‌کاور پرو گوشی بسیار مقاومی برای استفاده در شرایط سخت است، استاندارد گردوغبار IP68 و گواهینامه‌ی MIL-STD-810 ارتش آمریکا را نیز دریافت کرده و از قابلیت Push To Talk برای ارسال پیام‌های سریع نیز برخوردار است.

Samsung Galaxy xCover Pro / سامسونگ گلکسی ایکس کاور پرو

باتری گوشی فوق‌مقاوم سامسونگ ۴،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند که ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. ضخامت این گوشی کمتر از ۱۰ میلی‌متر و وزنش بیش از ۲۰۰ گرم است.

گفته می‌شود گلکسی XCover پرو حدود ۵۵۰ دلار قیمت دارد و اوایل فوریه (بهمن) در اروپا عرضه می‌شود. قیمت و وضعیت دسترسی این گوشی بعد از معرفی رسمی آن در اوایل فوریه مشخص خواهد شد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S،‌ نوت،‌ M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات